Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 533 164 515

tel. 795 058 864

tel. 534 977 184
  

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 


  

 Należymy do

 

 

 

Asertywna obsługa klienta- trudny klient czy trudne sytuacje

Cele szkolenia:

  • Uczestnicy dowiedzą się jak kreować pozytywny wizerunek firmy za pomocą profesjonalnej obsługi klienta, co znacząco wpłynie na odbiór marki i wzrost lojalności klientów.
  • Uczestnicy nabędą umiejętność dostrajania się do klienta co usprawni komunikację podczas obsługi.
  • Uczestnicy nabędą umiejętność skutecznego pokonywania obiekcji co ułatwi proces obsługi klienta i przybliży finalizację sprzedaży.
  • Uczestnicy zyskają wiedzę na temat zachowania się w trudnej sytuacji co pozwoli na sprawniejsze rozwiązywanie problemów podczas kontaktu z klientem.

 

Program szkolenia

1. Profesjonalna obsługa klienta a kreowanie wizerunku firmy

  • Jak wzbudzić lojalność klientów?
  • Elastyczne podejście do klienta kluczem do sukcesu.
  • Jak uzyskać pierwsze pozytywne wrażenie?

2. Efektywna komunikacja

  • Typowe bariery komunikacyjne i metody ich przezwyciężania.
  • Autodiagnoza umiejętności komunikacyjnych uczestników z wykorzystaniem testów psychologicznych. 
  • Jak słuchać żeby klienci do nas mówili, jak mówić żeby klienci nas słuchali?
  • Savoir-vivre obsługi klienta.

3. Psychologia obsługi klienta

  • Jak wdrożyć postawę prokliencką?
  • Jak dostroić się do klienta?

  [Praktyczny trening umiejętności]

  • Typologia osobowości i temperamentu.

4. Trudny klient w trudnej sytuacji

  • Typologia zachowań klientów. Jak szybko rozpoznać potrzebę i jej adekwatnie sprostać?
  • Narzędzia kontroli rozmowy z klientem.
  • Sprawdzone sposoby reagowania w trudnych sytuacjach.

5. Asertywność  w relacjach z klientami

  • Jak radzić sobie w sytuacji pozornie bez wyjścia?
  • Czym tak naprawdę jest asertywność? Jak zastosować ją w relacjach biznesowych?
  • Sprawdzone techniki zachowań asertywnych.

6. Obiekcje i zastrzeżenia klientów

  • Jak zrobić „dobry grunt” pod interesy?
  • Jak przygotować się na atak?
  • Jak pokonywać obiekcje i zastrzeżenia?
  • Trudne pytania i sprawdzone odpowiedzi.
 
 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Miejsce szkolenia: Wrocław

Koszt szkolenia: 1100 zł. netto / osoba

Trener: Katarzyna Ujek

Czas trwania szkolenia: 2 dni, 16 godzin dydaktycznych

Termin szkolenia: 22-23.05.2018

 

 

Katarzyna Ujek

Dyplomowany Trener Biznesu, Akredytowany Coach ACC ICF, Licencjonowany konsultant Mental Toughness (MTQ48). Socjolog z uprawnieniami mediatora zawodowego. 

Absolwentka Socjologii na Uniwersytecie Zielonogórskim. Praktyk Racjonalnej Terapii Zachowań. Specjalizuje się w zakresie treningu silnej woli, automtywacji i skutecznych nawyków w biznesie. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresach sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej.  Więcej

 

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 533 164 515,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.