Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 574 340 420

tel. 534 977 184
  

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 


  

 Należymy do

 

 

 

Trening komunikacji i postawy asertywnej

Cele:

  • Rozwój i utrwalenie zachowań asertywnych. 
  • Wzrost świadomości i umiejętności rozpoznawania zachowań biernych,  agresywnych, asertywnych.
  • Poznanie technik i narzędzi asertywnej komunikacji.
  • Uzyskanie  przez uczestników większej pewności siebie, a także wykształcenia umiejętności wyznaczania granic, wyrażania opinii oraz przyjmowania i udzielania krytyki.
  • Opanowanie sztuki obrony własnych praw i umiejętności budowania pozytywnych relacji interpersonalnych.


Program szkolenia:

Żelazne zasady asertywności.

  • Pięć praw asertywności.
  • Asertywność jako zdolność respektowania własnych praw oraz szanowania praw innych. 
  • Dlaczego warto być stanowczym i pewnym siebie.

Trening postawy asertywnej.

  • Asertywny monolog wewnętrzny - czyli o tym, że asertywne działanie zaczyna się w umyśle.
  • Świadomość praw osobistych.
  • Budowanie własnego poczucia wartości.
  • Diagnoza szkodliwych przekonań na temat samego siebie.
  • Język ciała- kształtowanie  asertywnej postawy, gestów, mimiki.

Odróżnianie zachowań asertywnych od uległych i agresywnych.

  • Analiza konsekwencji zachowań asertywnych, agresywnych i uległych w różnych sytuacjach.
  • Asertywność a głos dorosłego, głos dziecka i głos rodzica (mini wykład: analiza transakcyjna E. Berne).

Czy mamy prawo krytykować innych oraz czy inni mają prawo do wyrażania negatywnych opinii na mój temat? 

  • Komunikacja asertywna – budowanie komunikatów w oparciu o fakty i dane.
  • Zasady udzielania informacji zwrotnej negatywnej.
  • Asertywne reagowanie na problem techniką FUKO.
  • Asertywna reakcja na krytykę słuszną i niesłuszną.
  • Praca z trudnymi emocjami. 

Jak mówić NIE i bronić skutecznie swoich praw? 

  • Istota nacisku - dlaczego jest nam trudno odmówić?
  • Umiejętność obrony swojego stanowiska.
  • Zastosowanie techniki "zdartej płyty".

Relacje z innymi ludźmi.

  • Wyrażanie uczuć pozytywnych jako podstawa dobrych relacji z innymi ludźmi.
  • Za co, kiedy i jak chwalić innych?
  • Jak dawać i przyjmować komplementy?
  • Rozpoznawanie i unikanie manipulacji.


Asertywność w pracy

  • Umiejętność obrony swojego stanowiska. 
  • Jak nie zobowiązywać się to realizacji czegoś, co nie jest dla nas dobre. 
  • Jak negocjować terminy, zakresy zadań i współpracy. 
  • Dawanie sobie rady z krytyką. 
  • Sposoby rozwijania partnerskiej komunikacji. 
  • Asertywność we współpracy z klientami zewnętrznymi. 
  • Asertywność we współpracy z klientami wewnętrznymi. 

 

Symulacja "Most zwodzony" - trening komunikacji asertywnej.

  • Trenowanie sztuki argumentowania.
  • Autodiagnoza własnego zachowania.

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Koszt szkolenia: 1300 zł. netto (+23% VAT)

Miejsce szkolenia: Wrocław

Trener: Magdalena Falkowska / Małgorzata Waśniowska

Czas trwania szkolenia: 2 dni, 16 godzin dydaktycznych

Terminy szkolenia: 30-31.01.2019; 25-26.06.2019

Cena szkolenia obejmuje: 

  • zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia 
  • doświadczonego trenera, praktyka biznesu 
  • udostępnienie sali szkoleniowej 
  • materiały szkoleniowe 
  • przerwy kawowe 
  • lunch 
  • certyfikat ukończenia szkolenia 
  • możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z trenerem 

 

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 533 164 515,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.