Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 574 340 420

tel. 534 977 184
  

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 


  

 Należymy do

 

 

 

Skuteczna sprzedaż - techniki sprzedaży i psychologia klienta

Cele i korzyści:

  • Zrozumienie wpływu typologii klienta na decyzje zakupowe oraz proces komunikacji.
  • Podniosą osobiste kompetencje w zakresie świadomego kierowania procesem sprzedaży.
  • Nabędą  umiejętności rozmawiania językiem korzyści i stosowania argumentacji pro-sprzedażowej; 
  • Rozwiną umiejętności wpływania na rozmówcę, w celu skłonienia go do podjęcia pożądanej decyzji.
  • Dowiedzą się, jak kontrolować przebieg rozmowy, by doprowadzić ją do własnego celu.
  • Będą wiedzieli w jaki sposób prezentować oferty i produkty, minimalizując ryzyko odmowy.


SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA

  • Sprzedaż czyli gra w kotka i myszkę.
    • Etapy procesu sprzedaży.
    • Przebieg procesu sprzedaży, a potrzeby klienta.
    • Rozpoznawanie strategii decyzyjnych klienta.
    • Zasady i reguły wpływające na schematy decyzyjne  klienta.
  • Elementy prospectingu - specyfika rynku B2B.
    • Profesjonalny prospecting, czyli skąd wziąć informacje o potencjalnych klientach?
    • Gdzie dokładnie poszukać informacji?
    • Analiza źródeł informacyjnych – praktyczne aspekty.
    • Zbieranie informacji z rynku.
    • Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?
    • Znaczenie proaktywności w procesie sprzedaży – moja aktywna rola na każdym etapie procesu sprzedaży.
  • Psychologia sprzedaży - czyli co należy wiedzieć o klientach.
    • Potrzeby psychologiczne klientów: jakiego rodzaju potrzeby związane są z poszczególnymi typami osobowości Klientów?
    • Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki klienta i sposoby postępowania z różnymi klientami.
    • Jak moja osoba wpływa na kontakt z klientem?
    • Style zachowań klientów.
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami.
    • Jak wzbudzać kluczowe emocje w kontakcie z klientem?
    • 4 reguły emocjonalne, które mają ogromne znaczenie w procesie zakupowym.
    • Jak budować relacje z klientem-logiką, czy emocjami?
    • Klienci lubią kupować, nie lubią jak się im sprzedaje - w jaki sposób pomóc kupić nasz produkt klientowi.
    • Dopasowanie do klienta.
  • Sprzedaż językiem korzyści.
    • Koszyk korzyści”- czym moja oferta różni się od innych firm.
    • Cechy produktu i jego zalety są dobre, ale tylko korzyści przekonują do zakupu.
    • Stosowanie mechanizmu wyobrażenia korzyści w procesie sprzedaży.
    • Jakie cechy posiada mój produkt i co oznacza to dla mojego klienta.
    • Czy moja oferta dotyczy tylko ceny, czy może pokazuję w niej korzyści, które dostanie klienta.
  • Siła pytań w procesie sprzedaży.
    • Jak pytaniami zaangażować klientów we współpracę.
    • Jak pyta przeciętny handlowiec i dlaczego to jest nieskuteczne. 
    • Nieskuteczny handlowiec informuje a mistrz sprzedaży słucha i analizuje.
    • Pytanie pogłębione klienta, czyli słyszenie, a nie słuchanie.
    • Jaka jest faktyczna potrzeba klienta, a co jest jego problemem.
    • Jakie pytania budują zaufanie klientów – stworzenie mini-katalogu dobrych pytań.
  • Potwierdzenie i zamknięcie-przygotowanie gruntu pod finalizację.
    • Rozpoznawanie sygnałów kupna.
    • Zamykanie rozmowy.
    • Obiekcje klienta – jak reagować?
    • Rodzaje obiekcji i zbijanie obiekcji.
    • Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - technika PIW-O.
    • Metody i techniki na finalizację procesu sprzedażowego.


  • Wybrane techniki sprzedaży.
    • Technika Colombo.
    • Szczepionka oraz Etykietowanie.
    • Ścieżka powrotna.
    • Technika „otwieracza” dla wybranych typów klienta.
    • Rola komunikatów niewerbalnych w kontakcie z klientem.


  • Praktyczny trening umiejętności.

Praktyczne przećwiczenie technik i narzędzi sprzyjających efektywnej komunikacji z klientem z wykorzystywanie przykładów z życia zawodowego uczestników.

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Koszt szkolenia: 1300 zł. netto (+23% VAT)

Miejsce szkolenia: Wrocław

Trener: Magdalena Wojtkowiak

Czas trwania szkolenia: 2 dni, 16 godzin dydaktycznych

Terminy szkolenia: 11-12.04.2019; 12-13.09.2019

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 533 164 515,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.