SZKOLENIA BIZNESOWE, COACHING, DORADZTWO

Aktualności

 

Kontakt

 

Zapytaj o Nasze Szkolenia

 

Justyna Krystek Iwaszuk

tel. 531 058 864

justyna.iwaszuk@futureskills.pl

 

Jolanta Gniewek

tel.795 058 864

jolanta.gniewek@futureskills.pl

 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

ABC Przedstawiciela Handlowego. Standardy pracy Przedstawiciela Handlowego

Do  głównych zadań przedstawiciela handlowego należy przede wszystkim nawiązanie oraz utrzymanie dobrych relacji  klientem, co jest zadaniem niełatwym, wymagającym dużej elastyczności i znajomości zagadnień z zakresu etyki biznesu czy  psychologii sprzedaży. Ponieważ praca ta głównie opiera się na indywidualnym działaniu w terenie, przedstawiciel handlowy musi wykazać się samodzielnością, dyscypliną, konsekwencją oraz umiejętnością podejmowania właściwych decyzji.

Cele szkolenia

  • Przygotowanie uczestnika do zawodu przedstawiciela handlowego
  • Usystematyzowanie wiedzy na temat roli przedstawiciela handlowego
  • Poznanie metod oraz technik przydatnych w planowaniu sprzedaży
  • Zapoznanie się ze standardowymi krokami wizyty handlowej
  • Przetrenowanie perswazyjnego formatu prezentacji produktu
  • Rozpoznawanie typów klienta

Grupa docelowa szkolenia

Szkolenie adresowane jest do przedstawicieli handlowych, doradców klienta pracujących na tym stanowisku od niedawna, oraz do tych wszystkich handlowców który chcieliby usprawnić swoje działania i zwiększyć skuteczność w pracy. Szkolenie skierowane jest również do osób które chciałyby zostać profesjonalnym przedstawicielem handlowym a nie wiedzą od czego zacząć.

Nasze metody

Podczas szkoleń oraz warsztatów stosujemy skuteczne  metody szkoleniowe, które dopasowujemy  do potrzeb i sytuacji Klienta, dzięki temu kształtujemy praktyczne umiejętności uczestników szkoleń…. Więcej

Program Szkolenia

1. Rola i zadania Przedstawiciela Handlowego

a) Różnica między sprzedażą a odsprzedażą
b) Cele sprzedaży wartościowe
c) Zadania jakościowe i ich rola w odsprzedaży
d) Cele przedstawiciela handlowego

2. Planowanie sprzedaży

a) Planowanie sprzedaży miesięcznej
b) Planowanie sprzedaży tygodniowej
c) Planowanie sprzedaży dniowej
d) Estymacja zamknięcia miesiąca

3. Targetowanie poszczególnych klientów

a) Ranga poszczególnych klientów
b) Zastosowanie zasady 80/20 Pareto- Lorenz
c) Wykorzystanie Techniki ABC

4. Planowanie wizyty handlowej

a) Przygotowanie do wizyty handlowej
b) Podejście do wizyty
c) Ustalenie celu wizyty
d) Indywidualne podejście
e) Sprawdzanie zapasów

5. Realizacja wizyty handlowej

a) Proces kupowania
b) Model Prezentacji Perswazyjnej

6. Perswazyjny format prezentacji

a) Sytuacja w perswazyjnym formacie prezentacji
b) Propozycja
c) Mechanizm
d) Korzyści
e) Zamknięcie Prezentacji

7. Techniki zamykania sprzedaży

a) Zamknięcie bezpośrednie
b) Zamknięcie poprzez działanie
c) Zamknięcie pośrednie
d) inne techniki zamknięcia

8. Kontakt z konsumentem, budowanie komunikacji skierowanej na konsumenta

a) Komunikacja na poziomie Punktu Sprzedaży

9. Kontakt z klientem, pozyskanie niezbędnych informacji

a) Administracja po wizycie handlowej
b) Zewidencjonowanie i zaraportowanie działań przeprowadzonych podczas wizyt

10. Autoanaliza wizyty

a) Weryfikacja stopnia i sposobu realizacji celu wizyty
b) Wyciągnięcie wniosków na przyszłość

11. Definiowanie celu kolejnej wizyty Sposoby raportowania sprzedaży

a) Raportowanie sprzedaży miesięcznej
b) Raportowanie  sprzedaży tygodniowej
c) Raportowanie sprzedaży dniowej

12. Raportowanie i przekazywanie informacji zwrotnej do przełożonego

a) Istotne informacje
b) Fakty

13. Typy Klientów

a) Dlaczego warto używać typologii w kontaktach z klientami?
b) Charakterystyka Typów i sposoby ich postrzegania
c) Sposoby postępowania z danym typem klienta

14. Monitoring należności – rozmowy przyspieszające ściągnięcie należności

a) Ocena typu klienta- dłużnika i wybór sposobu działania handlowca
b) Techniki miękkie – rozmowy z dłużnikami w sprawie przyspieszenia ściągnięcia należności
c) Wymówki stosowane przez klientów
d) Techniki obrony handlowców przed wymówkami i grami dłużników

 


Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl,

 tel. +48 531 058 864,  +48 759 058 864, szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl,lub wysłać zapytanie ofertowe.

Szkolenia