Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 574 340 420

tel. 534 977 184
  

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 


  

 Należymy do

 

 

 

ASERTYWNOŚĆ W PRACY

Cele szkolenia


Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z tematyka asertywności, nabycie praktycznych umiejętności związanych z zagadnieniami komunikatu "JA", podniesienie umiejętności skutecznej, otwartej komunikacji, poznanie zasad asertywności, które można zastosować w codziennych sytuacjach w pracy i życiu.

Grupa docelowa

Szkolenie skierowane jest do osób na stanowiskach kierowniczych, menadżerskich, dla kierowników projektów,, praconików działów obsługi klienta oraz dla wszystkich osób indywidualnych.

Korzyści dla uczestników:

  • Zapoznanie się z ideą i zasadami asertywności
  • Nabycie praktycznych umiejętności stosowania komunikatu "JA"
  • Poznanie stertywnych technik wyrażania prośby i odmawiania
  • Nabycie umiejętności asertywnego wyrażania emocji
  • Poznanie technik wyrażania własnych sądów i opinii oraz przekazywania informacji zwrotnych
  • Nauczenie się asertywnej reakcji na krytkę

 

Program szkolenia

1. Asertywność i postawa asertywna

  • Co to jest asertywność - definicja
  • Czym charakteryzuje się postawa asertywna
  • Róznica między postawą asertywną, agresywną, uległą
  • Prawa asertywność Fensterheima


2. Asertywność w pracy

  • Przydatność asertywności w pracy
  • Sytuacje wymagające umiejętności asertywnych
  • Komunikacja z klientami, obsługa klientów
  • Komunikacja  z przełożonymi, podwładnymi
  • Komunikacja ze współpracownikami

3. Komunikaj JA

  • Ocena a opinia
  • Komunikat JA i jego zastosownaie
  • Technika budowy komunikatu JA
  • Wyrażanie opinii za pomocą komunikatu JA

4. Asertywna prośba i odmowa

  • Techniki asertywne wyrażania prośby
  • Asertywne przyjęcie prośby
  • Odmawianie - techniki aserytywnego odmawiania

5. Wyrażanie siebie

  • Wyrażanie emocji
  • Wyrażanie własnych opinii, ocen, sądów
  • Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych

  6. Przekazywanie i odbieranie informacji zwrotnej

  • Zasady przekazywania informacji zwrotnej
  • Model FUKO
  • Odbieranie informacji zwrotnej

7. Reakcja na krytykę

  • Rodzaje krytyki
  • Model asertywnego reakowania na krytykę

 

ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ, SKONTAKTUJ SIĘ Z DORADCĄ

tel. 795 058 864      tel. 730 321 349

tel. 531 058 864      tel. 533 164 515

szkolenia@futureskills.pl

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 533 164 515,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.