Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Asertywność w trudnych rozmowach telefonicznych

Czyli jak wyjść obronną ręką z sytuacji pozornie bez wyjścia? I jak odmówić bez wyrzutów sumienia i szwanku na zbudowanej relacji/wizerunku?

  • Jesteś zmuszony balansować na granicy podczas trudnych rozmów z klientem?
  • Czujesz się urażony tym co słyszysz po drugiej stronie słuchawki i nie wiesz co z tym zrobić?
  • Masz ochotę jasno zaznaczyć granicę, ale boisz się, że zrujnujesz ciężko wypracowaną relację?
  • Chcesz wypracować standardy pomocne w trudnych sytuacjach z klientem, które potrafią zaskoczyć?

Nasz trener:

Przeprowadzi z Tobą aktywny trening asertywności, żebyś dobrze zrozumiał czym ona tak naprawdę jest.

Przygotuje Cię na to, co w rozmowach telefonicznych zawsze przychodzi niespodziewane.

Wyposaży Cię w sprawdzone odpowiedzi na trudne pytania.

Przećwiczy z Tobą efektywne reakcje na trudne zachowania w rozmowie   z klientem.

Wybrane elementy programu szkolenia:

  • Sprawdzone narzędzia kontroli rozmowy telefonicznej.
  • Jak poradzić sobie w sytuacji pozornie bez wyjścia?Wybrane techniki zachowań asertywnych.
  • Jak dyplomatycznie zaznaczać swoje granice w rozmowie z klientem?
  • Negatywna informacja zwrotna w biznesie, czyli jak powiedzieć „nie” i utrzymać zbudowaną relację?

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 531 058 864,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.