Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Delegowanie zadań

Delegowanie zadań jest skutecznym narzędziem zwiększania zaangażowania pracowników

Jest także jedną z kluczowych kompetencji każdego menedżera. Delegowanie daje menedżerowi możliwość efektywniejszego wykorzystania swojego czasu pracy, a przy okazji jest to doskonała metoda na zaangażowanie i motywowanie pracowników.

Dzięki temu menedżer poświęca swój czas na:

  • zadania zgodnie z jego zakresem obowiazków
  • zadania zgodnie z jego kompetencjami
  • istotne i strategiczne dla stanowiska i organizacji priorytety
  • rozwój podwładnych

Program Szkolenia

Delegowanie i monitorowanie

  •    Istota i funkcja delegowania zadań.
  •    Korzyści wynikające z delegowania odpowiedzialności i zadań.
  •    Poziomy delegowania .
  •    Dopasowanie zadań do poszczególnych pracowników. 
  •    Znaczenie właściwego komunikowania delegowanych zadań i uprawnień. 

Bariery w delegowaniu uprawnień i zadań

  • Stereotypy dotyczące delegowania zadań. 
  • Rodzaje barier w delegowaniu uprawnień i zadań .

Zasady skutecznego delegowania zadań

  • Odpowiednie komunikowanie się z podwładnymi.
  • Oczekiwania wobec pracowników. 
  • Uprawnienia pracowników- decyzyjność. 
  • Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania.
  • Techniki delegowania zadań i przygotowanie planu. 

 Podział odpowiedzialności

  • Zakres odpowiedzialności menedżera a podwładnego.
  • Koordynacja oddelegowanych zadań.
  • Wspieranie pracowników w początkowym stadium nowego zadania.
  • Kontrola przebiegu i wyniku powierzonych zadań.

 Ocena pracownika po wykonywaniu zadania

  • Wpływ emocji na przebieg rozmowy oceniającej.
  • Tworzenie atmosfery rozmowy.
  • Techniki niezbedne do przekazywania informacji pozytywnej i negatywnej.

 Rozwijanie samodzielności podwładnych

  • Czynniki blokujace samodzielność.

 Efektywne wykorzystanie czasu- od analizy do zmiany 

  • Jak rozplanować czas? 
  • Priorytety – reguła Pareto. 
  • Zbuduj własny harmonogram. 
  • Wykorzystanie listy zadań do wykonania.

 

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 531 058 864,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.