Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Doradztwo Biznesowe

Doradztwo to wprowadzanie  rozwiązań opartych na wnikliwej analizie obecnej sytuacji firmy oraz aktualnych tendencjach rynkowych.

Posiadamy praktyczne doświadczenia w zakresach wprowadzania nowoczesnych metod zarządzania sprzedażą, podnoszenia wydajności obsługi klienta oraz zarządzania personelem.

Wiemy, jak ważne są decyzje, w konsekwencji których następują zmiany we współczesnych organizacjach, dlatego oferujemy indywidualne podejście do każdego projektu. Oferujemy kompleksowa obsługę w dziedzinie doradztwa  począwszy od wykonania analizy, opracowania raportu rekomendowanych zmian, po asystowanie przy ich wdrażaniu. Naszym celem jest pomoc klientowi przy wprowadzaniu w życie nowoczesnych systemów i metod zarządzania personelem. Aby wdrożenie przebiegało sprawnie angażujemy personel firmy w zachodzące  procesy, dzięki temu zwiększamy jego aktywność, zaangażowanie oraz poczucie wspólnoty w realizacji zadań określonych przez firmę.

Prowadzimy projekty doradcze w zakresie:

  • Funkcjonowania i restrukturyzacji Działu Sprzedaży w tym terenowych sił sprzedaży, Działu Zakupu oraz Działu Obsługi Klienta i Reklamacji, modelowanie struktur organizacyjnych

  • Dobór i reorganizacja standardów pracy w szczególności standardy pracy Terenowych Kierowników Sprzedaży, Przedstawicieli Handlowych, Kupców, Doradców Klienta oraz Kierowników powyższych działów

  • Negocjacje warunków handlowych z partnerami biznesowymi- przygotowanie do rozmów rocznych

  • Doradztwa personalnego w tym rekrutacja i selekcja pracowników

  • Projektowanie oraz wdrażanie systemów ocen pracowniczych . Profile kompetencyjne stanowisk pracy

  • Organizacja stanowisk pracy, zakresów obowiązków oraz opisów stanowisk

  • Doradztwa indywidualnego, nakierowanego na rozwój osobisty oraz zawodowego dla osób poszukujących pracy

  • Trening indywidualny, rozwój kompetencji osobistych

  • Audyt organizacyjny, w tym analiza funkcjonowania działów, oraz ich wzajemnych powiązań, diagnoza sytuacji w firmie- między działowe zależności

  • Analiza czasu pracy- badanie efektywności wykorzystania dnia roboczego

  • Optymalizacja procesów pracy i analiza efektywności pracowników

  • Audyt Działu Sprzedaży oraz Obsługi Klienta - Mystery Shopping / Tajemniczy Klient

 

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.