Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 533 164 515

tel. 795 058 864
  

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 


  

 Należymy do

 

 

 

Prowadzenie efektywnych spotkań

Cele:

  • Poznanie zasad organizacji i prowadzenia efektywnych spotkań .
  • Nabycie umiejętności dopasowania formy spotkania do jego celu.
  • Poznanie technik komunikacyjnych wzmacniających aktywność uczestników.
  • Nauka tworzenie atmosfery wzajemnej akceptacji.

Korzyści:

  • Umiejętność sprawnego poprowadzenia każdego rodzaju spotkania.
  • Umiejętność zaangażowania uczestników spotkania do współpracy podczas rozwiązywania problemów.
  • Poznanie sposobów radzenia sobie z trudnymi postawami podczas spotkań.
  • Pokonywanie własnej tremy i radzenie sobie ze stresem uczestników spotkania.

 

Program szkolenia

Organizacja spotkań 

  • Zasadność organizacji spotkań. 
  • Definicja spotkania.
  • Przedstawienie różnych typów spotkań .
  • Cel spotkania i jego rezultat.
  • Temat przewodni i plan przebiegu spotkania.
  • Rola, zadania i odpowiedzialność organizatora spotkania.

 Przygotowanie spotkania

  • Ustalenie miejsca i terminu spotkania.
  • Forma i struktura spotkania oraz lista uczestników.
  • Przekazanie informacji organizacyjnych.
  • Określenie tematów do przygotowania przez uczestników spotkania.

 Przeprowadzenie spotkania

  • Sprawne rozpoczęcie, omówienie postępu prac i zaistniałych problemów.
  • Realizacja agendy spotkania.
  • Motywowanie uczestników do aktywnego udziału.
  • Niespodziewane sytuacje, trudni uczestnicy spotkania i sposoby postępowania z nimi.  
  • Zakończenie spotkania – przedstawienie planu działania, podjętych decyzji.
  • Podsumowanie spotkania – ocena osiągnięcia celu,  ocena pracy uczestników.

W trakcie spotkania

  • Kompetencje osobiste gospodarza spotkania.
  • Hierarchia zawodowa uczestników a partnerskie relacje w trakcie spotkania.
  • Wymiana poglądów, sporządzanie notatek.
  • Efektywne zarzadzanie czasem w trakcie zebrania.
  • Sposoby na nudę, dekoncentrację i stres uczestników na spotkaniu.

Zagadnienia wspomagające przebieg spotkania

  • Materiały, techniki i narzędzia pomagające w prowadzeniu spotkań.
  • Metody prezentacji i techniki argumentacji.
  • Techniki aktywnego słuchania np. pytania, parafrazy, podsumowanie. 
  • Przyczyny nieudanych spotkań.
  • Wybrane zagadnienia z obszaru sztuki prezentacji (przyciąganie uwagi słuchaczy, zyskanie wiarygodności, zarządzanie emocjami, wykorzystanie głosu i języka ciała).

Podsumowanie spotkania

  • Wnioski z dyskusji.
  • Przekazanie zaleceń.

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 533 164 515,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.