Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Inteligencja emocjonalna w biznesie

W biznesie liczy się nie tylko wiedza fachowa, ale także kompetencje społeczne. Kluczową z nich jest inteligencja emocjonalna. Bez niej największy ekspert nie jest w stanie realizować celów. To właśnie dzięki inteligencji emocjonalnej liderzy mają ogromny wpływ na poczucie własnej wartości pracowników. Potrafią inspirować ludzi do osiągania najwyższych rezultatów. Więcej

Cele:

  • Uświadomienie sobie oddziaływania i wpływu liderów na podwładnych.
  • Zdobycie wiedzy z zakresu inteligencji emocjonalnej oraz komunikacji w emocjach.
  • Nabycie umiejętności rozróżniania i nazywania uczuć własnych i innych osób.
  • Rozwinięcie zdolności rozumienia i przewidywania własnej reakcji w różnych sytuacjach.

Dla kogo:

  • Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej wszystkich szczebli zarządzania.
  • Dla Liderów zespołów.

Program szkolenia:

Rola emocji w życiu

  • Czym są emocje?
  • Próby usystematyzowania emocji – Paul Ekman oraz Michael Argyle.
  • Konsekwencje i skutki tłumienia emocji.
  • Definicja Inteligencji Emocjonalnej.
  • Typologia EQ.

Zasoby osobiste człowieka

  • Postrzeganie emocji - indywidualne kompetencje psychologiczne - metody ich rozwijana.
  • Zdolność rozumienia emocji - indywidualne kompetencje prakseologiczne - warunek sprawnego działania osobistego w środowisku pracy i rodziny.
  • Zarządzanie emocjami - rozwój kompetencji inteligencji emocjonalnej w codziennej komunikacji interpersonalnej.
  • Kształtowanie empatii jako narzędzia poznania samego siebie oraz wpływu otoczenia.
  • Indywidualne kompetencje społeczne - wykorzystanie narzędzi w codziennej pracy.

Podstawowe sposoby postrzegania emocji i reagowania na nie

  • Świadomość swoich uczuć.
  • Porwania emocjonalne i zatopienia.
  • Akceptacja swoich uczuć.

Inteligencja emocjonalna i liderzy

  • Kształtowanie kompetencji przywództwa poprez EQ.
  • Kluczowe cechy menedżera- przywódcy kierującego się inteligencją emocjonalną.
  • Toksyczni liderzy.

Komunikacja w EQ – elementy treningu interpersonalnego

 

Firmy, które wybrały to szkolenie, wybrały rownież

Przywództwo dla Menedżerów w praktyce

Ocena Pracownicza. Jak skutecznie prowadzić rozmowę oceniającą?

Asertywna postawa i komunikacja

Skuteczna Komunikacja w Zespole

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 531 058 864,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.