Joanna Szot-Zwierz

Coach, Doświadczony Dyplomowany Trener Biznesu, Doradca Personalny, Psycholog.

Absolwentka psychologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Absolwentka szkoły Trenerów i Konsultantów Zarządzania Matrik.

Posiada bogate  10 letnie doświadczenie trenerskie .Specjalizuje się w dziedzinie psychologii zarządzania zasobami ludzkimi,w zakresie szkoleń dla liderów produkcji oraz wyższej kadry zarządzającej.

Jest ekspertem w komunikacji asertywnej, w budowania partnerskich relacji w zespole, w kierowaniu zespołem, w motywowaniu pozafinansowym, w trudnych rozmów z pracownikami oraz w rozwiązywaniu konfliktów w zespole.

Przeprowadziła wiele programów rozwojowych dla kadry menadżerskiej, a także wiele projektów, mających na celu ocenę kompetencji kierowniczych metodą Development Center, wśród menedżerów różnych szczebli. Wykorzystuje przy tym znajomość testów psychologicznych.

Prowadzi sesje coachingowe indywidualne i zespołowe, w tym z  menadżerami, kierownikami,  w których skupia się na budowaniu pewności siebie oraz tworzeniu pozytywnych relacji w zespole.

W zakresie coachingów grupowych prowadzi projekty mające na celu rozwiązywanie konfliktów i budowanie otwartej komunikacji. Tworzy programy rozwojowe dla menedżerów średniego i wyższego szczebla zarządzania, mające na celu doskonalenie ich kompetencji kierowniczych.

Organizuje spotkania moderacyjne ze zwierzchnikami i ich pracownikami w celu wspierania ich w rozwiązywaniu trudnych sytuacji w pracy i budowania skutecznej współpracy i komunikacji pomiędzy nimi.

Współtworzy projekty rozwojowe dla Top Managerów w firmach międzynarodowych. Prowadzi badania w zakresie Zarządzania Talentami w polskich firmach i w korporacjach. Odpowiada za procesy rekrutacyjne tradycyjnymi metodami i metodą Assessmet Center.

Współpracuje z Managerami w zakresie wprowadzania strategii rozwoju wśród pracowników.

Jest konsultantem w dziedzinie przygotowywania i wdrażania systemu oceny okresowej pracowników SOOP.

Realizowała wiele projektów przygotowania i wdrożenia systemu okresowych ocen pracowniczych a także projekty szkoleniowe  z profesjonalnej obsługi klienta dedykowane pracownikom Urzędów.

Uczestnicy szkoleń doceniają profesjonalne podejście do pracy, praktyczny sposób przekazywania wiedzy, elastyczność, możliwość dostrzeżenia najlepszych rozwiązań i dobry kontakt.

 

W ostatnim czasie realizowała projekty szkoleniowe i coachingowe m.in. dla firm:

AAM Poland, Faist Chemtec, GKN Driveline, Nordglass II, Stelweld, Vibracoustic Polska, Voss Automotive Polska, Wezi – Tec, Chespa, Halfen, Roba Metals Polska, Vlassenroot Polska, Lovink, Georg UTZ, Odra Pak, Werner Kenkel, Elica Group Polska.

 

Realizuje szkolenia z zakresu:

  • Kierowanie zespołem i prowadzenie rozmów dyscyplinujących
  • Budowanie efektywnej komunikacji w zespole
  • Komunikacja między działami w firmie, analiza, sieci komunikacji, przepływy, zagadnienia miękkie procesu komunikacji
  • Prowadzenie rozmów oceniających
  • Komunikacji interpersonalnej
  • Budowanie autorytetu zwierzchnika
  • Budowanie efektywnej komunikacji w zespole w oparciu o komunikację asertywną

 
  • Motywowanie pozafinansowe
  • Zarządzanie przez cele
  • Trudne rozmowy z pracownikami
  • Budowanie zespołu
  • Trening rozwiązywania konfliktów
  • Zarządzanie oparte na wartościach, celach i oczekiwaniach
  • Efektywne prowadzenie zebrań oraz spotkań
  • Budowanie samosterującego i świadomego zespołu

 

 

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.