Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Szkolenia z asertywności

Kształtowanie postawy i komunikacji asertywnej

Fundamentem zachowania asertywnego jest odpowiednie poczucie własnej wartości i samoakceptacji. Nie polega ono jednak na stawianiu na swoim, tylko na porozumiewaniu się i znajdowaniu rozwiązań, respektujących potrzeby i prawa wszystkich zainteresowanych. Jest więc to umiejętność wyznaczania granic możliwych do zaakceptowania i respektowania przez osoby, których dotyczy. Nie jest to cecha wrodzona i możemy się jej nauczyć. Więcej

Grupa docelowa szkolenia:

Prowadzone przez nas szkolenia "asertywność" przeznaczone są dla działów: obsługi klienta, reklamacji, windykacji, jak również osób chcących ukształtować u siebie stanowczą postawę i poszukujących sposobu rozwijania swojej pewności siebie.

Korzyści:

  • Rozwój i utrwalenie zachowań asertywnych oraz zapoznanie się z wybranymi technikami umożliwiającymi panowanie nad własnymi emocjami
  • Uzyskanie przez uczestników większej pewności siebie, a także wykształcenia umiejętności wyznaczania granic, wyrażania opinii oraz przyjmowania i udzielania krytyki
  • Opanowanie sztuki obrony własnych praw i umiejętności budowania pozytywnych relacji interpersonalnych

Nasze metody:

Zwracamy uwagę na jeden, niezwykle istotny element, którym wyróżniają się nasze szkolenia - komunikacja. Rozmawiamy, dyskutujemy i wymieniamy opinie. W trakcie warsztatów stosujemy skuteczne metody, które dopasowujemy do potrzeb i sytuacji Klienta. Dzięki temu kształtujemy praktyczne umiejętności ich uczestników.  Więcej

Proponowany program szkolenia:

1. Czym właściwie jest temat przewodni szkolenia - asertywność?

  • Znaczenie
  • Dlaczego warto być stanowczym i pewnym siebie: asertywność jako konstruktywna alternatywa dla zachowań agresywnych i uległych
  • Asertywność jako zdolność respektowania własnych praw oraz szanowania praw innych

2. Dlaczego nie jesteśmy asertywni?

  • Wpływ kultury
  • Wpływ dzieciństwa
  • Strach przed ukazaniem samego siebie
  • Strach przed konfliktem

3. Budowanie optymalnej postawy

  • Asertywny monolog wewnętrzny - czyli o tym, że asertywne działanie zaczyna się w umyśle
  • Świadomość praw osobistych
  • Język ciała - kształtowanie właściwej postawy, gestów, mimiki

4. Zachowania asertywne:

  • Odmawianie
  • Wyrażanie krytyki i pochwał
  • Reagowanie na krytykę

5. Wybrane techniki:

  • Technika zdartej płyty
  • Zasłona dymna
  • Asertywne pytania
  • Komunikat „JA”
  • Formowanie skutecznych komunikatów zwrotnych

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 531 058 864,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.