Marcin Januszkiewicz

Trener Biznesu, Certyfikowany Master NLP, akredytowany Coach ICF członek International Coach Federation, członek międzynarodowego stowarzyszenia mówców Toastmasters International. Absolwent Polskiej Akademii NLP. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej, specjalność- psychologia komunikacji w biznesie. 

 

DOŚWIADCZENIE  ZAWODOWE

Doradca specjalizujący się w zakresach sprzedaży, sprzedaży bezpośredniej, obsługi klienta i skutecznej komunikacji. Posiada 10 letnie doświadczenie praktyczne w zarówno w sprzedaży detalicznej jak i hurtowej. 

Doświadczenie praktyczne zdobywał pracując w firmach sprzedażowych branży FMCG: The Lorenz Bahlsen Snack World Sp. z.o.o., Perfetti Van Melle Polska Sp.z.o.o., Krajowa Spółka Cukrowa S.A. Od 2009 roku dzieli się wiedzą i doświadczeniem  praktycznym, tworzy i prowadzi szkolenia, warsztaty, coaching dla klientów biznesowych i prywatnych oraz projekty doradcze z zakresu sprzedaży. 

PROJEKTY

Opracowuje projekty rozwoju i budowy działów sprzedaży, prowadzi treningi w terenie „On-The-Job -Coaching”, z przedstawicielami handlowymi w kanale FMCG. W trakcie warsztatów wykorzystuje własne doświadczenia praktyczne zdobyte podczas licznych negocjacji z hurtowniami w rynku tradycyjnym oraz  sieciami w kanale nowoczesnym, gdzie negocjował umowy handlowe oraz akcje promocyjne. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, dostosowane do oczekiwań i potrzeb uczestników, które opierają się na konkretnych celach rozwojowych. Projektuje warsztaty sprzedażowe z obszarem wdrożeniowym. Współpracuje z firmami handlowymi w obszarze budowania działów sprzedaży.

KLIENCI

Poczta Polska S.A., Camela S.A., AMB Technic, Politechnika Wrocławska, Instytut Robotyki i Automatyki, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu, Uniwersytet Opolski, Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu, Dolnośląskie Studio CATI, Trefl S.A., Projektanci Kariery.

Uczestnicy cenią Pana Marcina za wkład w rozwój ich umiejętności, indywidualne, bezpośrednie podejście oraz pozytywne nastawienie. 

 

OBSZARY SZKOLENIOWE:

  • Komunikacja kierownicza
  • Komunikacja handlowa
  • Komunikacja interpersonalna
  • Umiejętności komunikacyjne w procesie sprzedaży
  • Profesjonalne wizyty handlowe
  • Praktyczne warsztaty z zakresu  negocjacji handlowych 
  • zarówno od strony kupca jak i sprzedawcy
  • Organizacja pracy
  • Obsługa trudnego klienta
  • Komunikacja i asertywność
  • Aktywne pozyskiwanie klienta
  • Budowanie relacji w organizacji          
  • Psychologia klienta
  • Typologia osobowości
  • Techniki sprzedaży
  • Perswazyjny model sprzedaży
  • Zaawansowane techniki perswazji
  • Techniki NLP
  • Obrona przed manipulacją
  • Motywowanie

 

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.