Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Szkolenia obsługa klienta

Przygotowując program naszych treningów, dbamy o to, aby każdy z Państwa mógł z nich zaczerpnąć jak najwięcej praktycznych informacji, przydatnych w codziennej pracy – usprawniających ją oraz poprawiających jej jakość. Efektywność działań oraz budowanie pozytywnego wizerunku marki – temu właśnie służą nasze szkolenia. Obsługa Klienta, której są one poświęcone, stanowi dla współczesnego biznesu jeden z najistotniejszych komponentów, wpływających zarówno na rozpoznawalność marki, jej ocenę, jak również zainteresowanie ze strony odbiorców towarów lub usług. Umiejętne prowadzenie dialogu, negocjowanie warunków, jak również radzenie sobie z sytuacjami trudnymi, jakimi bez wątpienia są m.in. reklamacje, to kompetencje, które powinien posiadać każdy pracownik działu obsługi klienta – niezależnie od sektora, w którym funkcjonuje jego firma.

Profesjonalna obsługa klienta

Treningi te pozwalają uczestnikom szkolenia z obsługi klienta zapoznać się z najskuteczniejszymi narzędziami komunikacyjnymi oraz standardami, które pozwalają nie tylko utrzymać uwagę kontrahenta, ale również rozbudzić jego zainteresowanie.

Obsługa reklamacji

Spotkania skupione na rozwiązywaniu sytuacji trudnych. Kompetencje, które dzięki nim zyskają uczestnicy, pozwolą im zyskać większą swobodę działania oraz pewność siebie. Ułatwią również rozwiązywanie sytuacji spornych i konfliktowych.

Asertywna obsługa trudnego klienta przez telefon

Szkolenia pozwalające rozwinąć umiejętności niezbędne w trakcie rozwiązywania sporów z tzw. trudnym klientem. Nastawione są przede wszystkim na budowanie silnej argumentacji oraz asertywne kierowanie dialogiem.

Asertywna obsługa klienta

Wiedza, którą powinien posiadać każdy pracownik działu obsługi. Umiejętności, które okażą się przydatne w codziennej pracy. To wszystko przekazujemy uczestnikom naszych spotkań treningowych poświęconych realizowaniu obsługi klienta w sposób asertywny.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.