Szkolenia obsługa klienta
Przygotowując program naszych treningów, dbamy o to, aby każdy z Państwa mógł z nich zaczerpnąć jak najwięcej praktycznych informacji, przydatnych w codziennej pracy – usprawniających ją oraz poprawiających jej jakość. Efektywność działań oraz budowanie pozytywnego wizerunku marki – temu właśnie służą nasze szkolenia. Obsługa Klienta, której są one poświęcone, stanowi dla współczesnego biznesu jeden z najistotniejszych komponentów, wpływających zarówno na rozpoznawalność marki, jej ocenę, jak również zainteresowanie ze strony odbiorców towarów lub usług. Umiejętne prowadzenie dialogu, negocjowanie warunków, jak również radzenie sobie z sytuacjami trudnymi, jakimi bez wątpienia są m.in. reklamacje, to kompetencje, które powinien posiadać każdy pracownik działu obsługi klienta – niezależnie od sektora, w którym funkcjonuje jego firma.
Profesjonalna obsługa klienta
Treningi te pozwalają uczestnikom szkolenia z obsługi klienta zapoznać się z najskuteczniejszymi narzędziami komunikacyjnymi oraz standardami, które pozwalają nie tylko utrzymać uwagę kontrahenta, ale również rozbudzić jego zainteresowanie.
Obsługa reklamacji
Spotkania skupione na rozwiązywaniu sytuacji trudnych. Kompetencje, które dzięki nim zyskają uczestnicy, pozwolą im zyskać większą swobodę działania oraz pewność siebie. Ułatwią również rozwiązywanie sytuacji spornych i konfliktowych.
Asertywna obsługa trudnego klienta przez telefon
Szkolenia pozwalające rozwinąć umiejętności niezbędne w trakcie rozwiązywania sporów z tzw. trudnym klientem. Nastawione są przede wszystkim na budowanie silnej argumentacji oraz asertywne kierowanie dialogiem.
Asertywna obsługa klienta
Wiedza, którą powinien posiadać każdy pracownik działu obsługi. Umiejętności, które okażą się przydatne w codziennej pracy. To wszystko przekazujemy uczestnikom naszych spotkań treningowych poświęconych realizowaniu obsługi klienta w sposób asertywny.