Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Obsługa klienta i sprzedaż przez telefon

Sztuka umawiania spotkań handlowych przez telefon. 

Czyli jak sprawnie dotrzeć do osoby decyzyjnej, szybko ją zainteresować i zrobić pierwszy krok w kierunku sprzedaży?

 

Asertywność w trudnych rozmowach telefonicznych. 

Czyli jak wyjść obronną ręką z sytuacji pozornie bez wyjścia? I jak odmówić bez wyrzutów sumienia i szwanku na zbudowanej relacji/wizerunku?


Profesjonalna obsługa klienta przez telefon. 

Czyli jak budować relacje na odległość, sprawnie się komunikować i osiągać porozumienie w rozmowie telefonicznej z klientem?

 

Prospecting i aktywne pozyskiwanie klienta przez telefon. 

Czyli jak planować sprzedaż i przekonać do siebie człowieka, który nas nie widzi?

 

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 531 058 864,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.