Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon

Czyli jak budować relacje na odległość, sprawnie się komunikować i osiągać porozumienie w rozmowie telefonicznej  z klientem?

  • Chcesz budować wizerunek przyjaznej firmy, ale nie masz pomysłu jak tego dokonać podczas telefonicznej rozmowy z klientem?
  • Chcesz by Twój klient czuł się wyjątkowy, odwdzięczał się lojalnością i powracał by kupić ponownie?
  • Zastanawiasz się jak wpływać na jego satysfakcję, nawet wtedy, gdy wina leży po Twojej stronie?
  • Chcesz posiąść umiejętność, która pozwoli Ci dyplomatycznie informować o przykrych konsekwencjach tego, na co nie masz żadnego wpływu?

Nasz trener:

Przekaże Ci proste i sprawdzone narzędzia, które usprawnią Twoją komunikację z klientem.

Stworzy okazję do autodiagnozy Twojego stylu komunikacji i następstw jakie on generuje.

Uświadomi Ci w czytelny sposób jak radzić sobie z różnicą zdań podczas rozmowy telefonicznej z klientem, który reprezentuje odmienny sposób komunikowania.

Przećwiczy z Tobą sposoby udzielania trudnych informacji klientowi przy jednoczesnym zachowaniu spokoju, satysfakcji i dobrego samopoczucia po obu stronach słuchawki.

Przygotuje Cię do budowania zyskownych relacji z klientami na gruncie rozmowy telefonicznej.

Wybrane elementy programu szkolenia:

  • Mechanizmy i działania związane z typologią klientów.
  • Praktyczne zastosowanie w rozmowie telefonicznej.
  • Jak szybko dotrzeć do sedna i adekwatnie zareagować?
  • Nieczysta gra klientów, czyli najpopularniejsze zastrzeżenia oraz sprawdzone odpowiedzi i metody postępowania.
  • Jak słuchać żeby klienci do nas mówili, jak mówić żeby klienci nas słuchali?
  • Pomocne stwierdzenia i żelazne zasady, czyli savoir-vivre telefonicznej i mailowej obsługi klienta.

 

ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ, SKONTAKTUJ SIĘ Z DORADCĄ

tel. 795 058 864      tel. 730 321 349

tel. 531 058 864      tel. 533 164 515

szkolenia@futureskills.pl

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 531 058 864,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.