Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Rozmowa przez telefon sposobem na skuteczną sprzedaż

Opinia klienta jest czynnikiem decydującym w każdej branży sprzedażowej. Dzięki odpowiedniej formie obsługi klienta przez telefon można sprawić, żeby klient poczuł się dobrze, chętnie wracał oraz polecał innym skorzystanie z oferty Twojej firmy. Na tym szkoleniu powiemy, jak tego dokonać. Telemarketing to sposób dotarcia do klienta, a telefon to narzędzie pracy.  

 Cele:

  • Poznanie właściwych metod prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami. 
  • Poznanie skutecznych technik prezentacji ofert przez telefon i argumentacji skłaniającej  klienta do analizy oferty.
  • Nabycie umiejętności wzmacniania pozytywnego nastawienia i utrzymywania relacji długofalowych z rozmówcą.
  • Rozpoznawanie sygnałów kupna.

 

Program szkolenia:

Podejście do klienta

  • Na co należy zwrócić uwagę w trakcie rozmowy przez telefon.
  • Jakie miejsce zajmuje telefoniczna rozmowa z klientem w procesie sprzedaży.
  • Rozmowa z punktu widzenia klienta – obiekcje.
  • Rozmowa z punktu widzenia doradcy – obawy.

Komunikacja przez telefon

  • Komunikacja bezpośrednia, a kontakt telefoniczny – mocne i słabe strony.
  • Głos, ton, sposób mówienia i postawa.
  • Czas w rozmowie telefonicznej – jego znaczenie.
  • Wady i zalety rozmowy telefonicznej – podsumowanie.

Powitanie w rozmowie

  • Przygotowanie do rozmowy telemarketingowej.
  • Myślenie ukierunkowane na cel podstawą sprzedaży.
  • Cel rozmowy.
  • Powitanie – skuteczne otwarcie.

Analiza potrzeb klienta

  • Dlaczego klienci podejmują decyzję o zakupie?
  • Kim jest Twój klient?
  • Techniki aktywnego słuchania.
  • Zadawanie pytań – pytania otwarte i zamknięte.

Prezentacja oferty

  • Cecha, a korzyść.
  • Wyrażenia osłabiające ofertę.
  • Przedstawienie propozycji ( sprzedaż przez telefon; umówienie spotkania).

Obiekcje klienta

  • Obiekcje klienta – jak reagować?
  • Rodzaje obiekcji i zbijanie obiekcji.
  • Jak reagować na negatywne stwierdzenia klienta?

Finalizacja

  • Rozpoznawanie sygnałów kupna.
  • Zamykanie rozmowy.

Osoba decyzyjna a rozmowy z Bezom

  • Tworzenie bazy kontaktów, przygotowanie białego wywiadu.
  • Kto podejmuje decyzje, gdzie jest władza, która się ukrywa.

To czego klienci nie lubią u sprzedawców

  • Co sprawia, że klient kończy rozmowę.

 

Firmy, które wybrały to szkolenie, wybrały również:

Typologia klienta

Asertywna obsługa trudnego klienta przez telefon

Techniki sprzedaży

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 531 058 864,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.