Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Szkolenia z komunikacji

Skuteczna komunikacja w zespole produkcyjnym

Komunikacja lub jej brak są kluczowymi kwestiami w pracy zespołowej. Umiejętność poprawnego komunikowania się, zgodność tego, co chcemy powiedzieć z tym, co rzeczywiście mówimy – to elementy nad którymi warto pracować. Niezakłócona komunikacja w miejscu pracy wpływa bowiem nie tylko na zintegrowanie pracowników, ich prawidłowe relacje z przełożonymi, ale także na realizację celów korporacyjnych.

Korzyści dla uczestników:

  • Poznanie technik i zasad skutecznej komunikacji w zespole.
  • Nabycie umiejętności rozpoznawania i unikania błędów  i eliminowania barier komunikacyjnych 
  • Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych.
  • Uświadomienie sobie jak istotne jest dbanie o przepływ informacji między członkami zespołu.
  • Rozwinięcie umiejętności udzielania informacji zwrotnej zarówno pozytywnej jak i negatywnej.
  • Poznanie i rozwój zachowań asertywnych.

 

Program szkolenia:

Komunikacja w zespole

  • Rola kierownika, lidera, brygadzisty w komunikowaniu się zespołu produkcyjnego.
  • Podstawowe techniki komunikacji na linii zwierzchnik-podwładny.
  • Jak skutecznie komunikować się z podwładnymi: wydawanie poleceń, sprawdzanie zrozumienia polecenia, określenie warunków realizacji oraz sposobu kontroli zadań, konrtola i rozliczenie z realizacji zadań, udzielanie pozytywnych i negatywnych informacji zwrotnych
  • Umiejętność aktywnego słuchania w kierowaniu zespołem.
  • Bariery komunikacyjne i sposoby ich przezwyciężania.
  • Budowanie pozytywnych relacji z pracownikami, współpracownikami i przełożonymi.
  • Zebrania produkcyjne - zasady tworzenia standardów komunikacji w zespole podczas spotkań.

Zasady udzielania informacji zwrotnej

  • Zasady udzielania informacji zwrotnej.
  • Komunikaty JA- TY
  • Udzielanie informacji negatywnej podwładnemu. Jak przekazać informację zwrotną negatywną tak aby pracownik nie został zdemotywowany?
  • Praktyczne wykorzystanie  „Kanapki Krytyki” oraz „Kanapki Krytyki w Dialogu”.
  • Zastosowanie metody FUKO

Komunikacja asertywna

  • Zalety komunikacji asertywnej, podstawy teoretyczne, istota komunikatów asertywnych.
  • Różne typy zachowań - agresywne, uległe i asertywne.
  • Sposoby reagowania na krytykę.
  • Skuteczne asertywne odmawianie.

Rozmowa dyscyplinująca i jej wpływ na pracę podległych pracowników

  • Co się dzieje w zespole gdy szef krytykuje?
  • Sposoby rozmowy z podwładnym gdy nie realizuje celów.
  • Motywowanie pracownika do zmiany: postawy, zachowania. 

Videotrening - ćwiczenia

  • Nagranie scenki z udziałem uczestników szkolenia.
  • Analiza nagrania połączona z informacją zwrotną.
  • Transfer praktycznych narzędzi wspierających udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej do wykorzystania przy kolejnym nagraniu.

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 531 058 864,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.