Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Skuteczna sprzedaż – techniki sprzedaży i psychologia klienta

Skuteczna sprzedaż stanowi platformę, na której firma rozwija swoją pozycję i pozyskuje lojalność Klientów. W dobie szybko rozwijającego się i niezwykle kapryśnego rynku, oprócz wiedzy merytorycznej trzeba jeszcze posiadać umiejętności w zakresie sprzedaży, negocjacji oraz psychologii klienta.

 

Korzyści z udziału w szkoleniu:

üpodniesienie osobistych kompetencji handlowców  w zakresie świadomego kierowania procesem sprzedaży;

üwzrost skuteczności sprzedaży u obecnych oraz nowych klientów;

ünabycie umiejętności rozmawiania językiem korzyści i stosowania argumentacji pro-sprzedażowej; 

üzrozumienie wpływu typologii klienta na decyzje zakupowe oraz proces komunikacji z klientem;

üzwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych      i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów;

üzwiększenie umiejętności negocjacyjnych;

üzwiększenie poczucia pewności siebie, asertywności;

ürozwinięcie umiejętności zbierania informacji o partnerze handlowym;

ünabycie umiejętności wykorzystania narzędzi stosowanych w obronie ceny.

 

Program Szkolenia 

Psychologia Sprzedaży. To, co  należy  wiedzieć o klientach

  • Jakiego rodzaju potrzeby związane są z poszczególnymi typami osobowości klientów.
  • Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki klienta.
  • Typologia „trudnych klientów” skąd się bierze  i jak sobie z nim radzić.
  • Procesy decyzyjne klientów – rola wartości, potrzeb i dążeń.
  • Sposoby postępowania z różnymi klientami.
  • Technika „otwieracza”- dla wybranych typów klienta. 

Analiza klienta, badanie potrzeb klienta i ukrytych oczekiwań

  • Nieskuteczny handlowiec informuje a mistrz sprzedaży słucha i analizuje.
  • Jak pyta przeciętny handlowiec i dlaczego to jest nieskuteczne.
  • Pytanie pogłębione klienta, czyli słyszenie, a nie słuchanie.
  • Analiza sytuacji sprzedażowej.
  • Jaka jest faktyczna potrzeba klienta, a co jest jego problemem.
  • Potrzeby nieuświadomione, zamiana problemu na potrzebę klienta.

Sprzedaż językiem korzyści        

  • Style sprzedaży handlowca.
  •  „Koszyk korzyści”- czym moja oferta różni się od innych firm.
  • Cechy produktu i jego zalety są dobre, ale tylko korzyści przekonują do zakupu.
  • Jak pokazać klientowi, że wiemy co dla Niego jest ważne.

Utrzymanie kontroli nad toczącą się rozmową

  • Przebieg procesu sprzedaży, a potrzeby klienta.
  • Rozpoznawanie strategii decyzyjnych klienta.

Techniki zamykania sprzedaży      

  • Zamknięcie bezpośrednie.
  • Zamknięcie przez działanie.
  • Zamknięcie pośrednie.
  • Inne techniki zamknięcia.

Radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klienta

  • Radzenie sobie z najczęstszymi obiekcjami klienta.
  • Obalanie zastrzeżeń klientów.
  • Techniki radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w kontakcie z klientem.

Skuteczne techniki sprzedaży

  • Technika Colombo.
  • Szczepionka oraz etykietowanie.
  • Ścieżka powrotna.

Profesjonalizm w obsłudze klienta

  • Po czym Klient rozpoznaje profesjonalistę?
  • Jak stać się profesjonalistą w kontakcie z klientem?   
  • Handlowiec jako partner klienta.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku i jego wpływ na lojalność klienta.

Trening zachowań handlowych

  • Studium przypadków działu handlowego.
  • Studium nieudanych transakcji.
  • „Recepty” praktycznych zachowań handlowca.

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Miejsce szkolenia: Wrocław

Koszt szkolenia: 1100 zł. netto / osoba

Czas trwania szkolenia:
 2 dni, 16 godzin dydaktycznych

Termin szkolenia: 11-12.12.2017; 22-23.03.2018

Cena szkolenia obejmuje:

  •  zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia
  •  doświadczonego trenera, praktyka biznesu
  •  udostępnienie sali szkoleniowej
  •  materiały szkoleniowe
  •  przerwy kawowe
  •  lunch
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z trenerem

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 531 058 864,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.