Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 574 340 420

tel. 534 977 184
  

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 


  

 Należymy do

 

 

 

TECHNIKI SPRZEDAŻY

Skuteczna sprzedaż stanowi platformę, na której firma rozwija swoją pozycję i pozyskuje lojalność Klientów. W dobie szybko rozwijającego się i niezwykle kapryśnego rynku, oprócz wiedzy merytorycznej trzeba jeszcze posiadać umiejętności w zakresie sprzedaży, negocjacji oraz psychologii klienta.

Korzyści z udziału w szkoleniu: 

  • podniesienie osobistych kompetencji handlowców  w zakresie świadomego kierowania procesem sprzedaży;
  • wzrost skuteczności sprzedaży u obecnych oraz nowych klientów; 
  • wzrost  umiejętności rozmawiania językiem korzyści i stosowania argumentacji pro-sprzedażowej; 
  • zrozumienie wpływu typologii klienta na decyzje zakupowe oraz proces komunikacji z klientem;
  • zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych;
  • zapoznanie się z zasadami pracy z klientem;
  • zwiększenie umiejętności negocjacyjnych;
  • zwiększenie poczucia pewności siebie oraz własnej asertywności.

 

Program Szkolenia

Psychologia Sprzedaży. To, co  należy  wiedzieć o klientach. Potrzeby psychologiczne klientów

  • Jakiego rodzaju potrzeby związane są z poszczególnymi typami osobowości Klientów.
  • Jak moja osoba wpływa na kontakt z klientem.
  • Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki klienta.
  • Typologia „trudnych klientów” skąd się bierze  i jak sobie z nim radzić.
  • Style zachowań klientów.
  • Procesy decyzyjne klientów – rola wartości, potrzeb i dążeń.
  • Sposoby postępowania z różnymi klientami.
  • Technika „otwieracza”- dla wybranych typów klienta.

Zbieranie informacji o kliencie, analiza klienta, badanie potrzeb klienta i ukrytych oczekiwań

  • Nieskuteczny handlowiec informuje a mistrz sprzedaży słucha i analizuje.    
  • Jak pyta przeciętny handlowiec i dlaczego to jest nieskuteczne.
  • Pytanie pogłębione klienta, czyli słyszenie, a nie słuchanie.
  • Analiza sytuacji sprzedażowej.
  • Jaka jest faktyczna potrzeba klienta, a co jest jego problemem.
  • Potrzeby nieuświadomione, zamiana problemu na potrzebę klienta.

Sprzedaż językiem korzyści

  • Style sprzedaży handlowca.
  • „Koszyk korzyści”- czym moja oferta różni się od innych firm.
  • Cechy produktu i jego zalety są dobre, ale tylko korzyści przekonują do zakupu.
  • Jak pokazać klientowi, że wiemy co dla Niego jest ważne.

Utrzymanie kontroli nad toczącą się rozmową

  • Przebieg procesu sprzedaży, a potrzeby klienta.
  • Rozpoznawanie strategii decyzyjnych klienta.

Techniki zamykania sprzedaży 

  •  Zamknięcie bezpośrednie.
  •  Zamknięcie przez działanie.
  •  Zamknięcie pośrednie.
  •  Inne techniki zamknięcia.

Radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klienta

  • Radzenie sobie z najczęstszymi obiekcjami klienta.
  • Obalanie zastrzeżeń klientów.
  • Techniki radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w kontakcie z klientem.

Obrona ceny

  • Wartości dodane dla klienta- czyli to co jest poza ceną.
  • Czym nasza oferta firmy różni się od ofert firm konkurencyjnych.
  • Język korzyści - co oznacza, że klienci kupują korzyści: cechy produktów i korzyści z nich wynikające. Jak zamienić cechy na korzyści?
  • Trudne pytania podczas negocjacji i obrony ceny.
  • Koszyk argumentów jakie handlowiec powinien mieć przygotowane przed podejściem do negocjacji.

Skuteczne techniki sprzedaży

  • Technika Colombo.
  • Szczepionka oraz etykietowanie.
  • Ścieżka powrotna.

Profesjonalizm w obsłudze klienta

  • Po czym Klient rozpoznaje profesjonalistę?
  • Jak stać się profesjonalistą w kontakcie z klientem?   
  • Handlowiec jako partner klienta.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku i jego wpływ na lojalność klienta.

Trening zachowań handlowych

  •  Studium przypadków działu handlowego.
  •  Studium nieudanych transakcji.
  • „Recepty” praktycznych zachowań handlowca.

 

ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ, SKONTAKTUJ SIĘ Z DORADCĄ

tel. 795 058 864      tel. 730 321 349

tel. 531 058 864      tel. 533 164 515

szkolenia@futureskills.pl

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 533 164 515,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.