Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Szkolenia dla administracji publicznej

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie

Szkolenie pozwala na zrozumienie natury i mechanizmu powstawania stresu, opanowanie umiejętności radzenia sobie ze stresem, wzmocnienie odporności psychicznej i pewności siebie.

Trening asertywności

Praktyczny warsztat umożliwiający rozwój i utrwalenie zachowań asertywnych oraz zapoznanie się z wybranymi technikami umożliwiającymi panowanie nad własnymi emocjami.

Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy

Szkolenie skupia się na wykształceniu praktycznych umiejętności identyfikowania, zapobiegania oraz reagowania na mobbing oraz ukazuje skutki mobbingu i dyskryminacji.

Zarządzanie przez Motywowanie- Motywacja 3.0

Podczas warsztatu uczestnicy zdobędą nowe umiejętności z zakresu automotywacji i motywowania innych oraz lepiej poznają i zrozumieją własne motywatory.

Radzenie sobie ze stresem w pracy z klientem

Celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy i samoświadomości uczestników dotyczących stresu, sytuacji trudnych, stresogennych oraz nabycie umiejętności skutecznego radzenia sobie ze stresem w pracy z klientem.

Delegowanie zadań i uprawnień

Szkolenie pozwala na poznanie technik delegowania zadań i odpowiedzialności oraz nabycie umiejętności dopasowania zadań do poszczególnych pracowników.

Skuteczna komunikacja, współpraca i przeciwdziałanie konfliktom w zespole

Celem warsztatów jest uświadomienie roli dokładnego przekazywania informacji dla efektywnej pracy zespołu i jego członków oraz konieczności posiadania zasad współpracy w zespole.

Excel- poziom średniozaawansowany

Szkolenie prowadzone jest techniką aktywnej, warsztatowej pracy grupy wraz z wykładowcą, poświęconej rozwiązaniu konkretnych problemów.

Zarządzanie sobą w czasie

Uczestnicy warsztatu poznają zasady zarządzania czasem, dowiedzą się jak ustalić priorytety zgodnie z przedstawionymi zasadami, będą potrafili efektywnie zaplanować szereg zadań.

Wystąpienia publiczne i autoprezentacja

Szkolenie pozwoli uczestnikom na poznanie zasad przygotowania się do prezentacji i prowadzenia prezentacji oraz sposobów nawiązania dobrego kontaktu z publicznością.

 

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 531 058 864,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.