Szkolenia dla administracji publicznej
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie
Szkolenie pozwala na zrozumienie natury i mechanizmu powstawania stresu, opanowanie umiejętności radzenia sobie ze stresem, wzmocnienie odporności psychicznej i pewności siebie.
Trening asertywności
Praktyczny warsztat umożliwiający rozwój i utrwalenie zachowań asertywnych oraz zapoznanie się z wybranymi technikami umożliwiającymi panowanie nad własnymi emocjami.
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
Szkolenie skupia się na wykształceniu praktycznych umiejętności identyfikowania, zapobiegania oraz reagowania na mobbing oraz ukazuje skutki mobbingu i dyskryminacji.
Zarządzanie przez Motywowanie- Motywacja 3.0
Podczas warsztatu uczestnicy zdobędą nowe umiejętności z zakresu automotywacji i motywowania innych oraz lepiej poznają i zrozumieją własne motywatory.
Radzenie sobie ze stresem w pracy z klientem
Celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy i samoświadomości uczestników dotyczących stresu, sytuacji trudnych, stresogennych oraz nabycie umiejętności skutecznego radzenia sobie ze stresem w pracy z klientem.
Delegowanie zadań i uprawnień
Szkolenie pozwala na poznanie technik delegowania zadań i odpowiedzialności oraz nabycie umiejętności dopasowania zadań do poszczególnych pracowników.
Skuteczna komunikacja, współpraca i przeciwdziałanie konfliktom w zespole
Celem warsztatów jest uświadomienie roli dokładnego przekazywania informacji dla efektywnej pracy zespołu i jego członków oraz konieczności posiadania zasad współpracy w zespole.
Excel- poziom średniozaawansowany
Szkolenie prowadzone jest techniką aktywnej, warsztatowej pracy grupy wraz z wykładowcą, poświęconej rozwiązaniu konkretnych problemów.
Zarządzanie sobą w czasie
Uczestnicy warsztatu poznają zasady zarządzania czasem, dowiedzą się jak ustalić priorytety zgodnie z przedstawionymi zasadami, będą potrafili efektywnie zaplanować szereg zadań.
Wystąpienia publiczne i autoprezentacja
Szkolenie pozwoli uczestnikom na poznanie zasad przygotowania się do prezentacji i prowadzenia prezentacji oraz sposobów nawiązania dobrego kontaktu z publicznością.
Szkolenia "szyte na miarę klienta"
Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.
Podczas szkoleń wykorzystujemy licencjonowane gry szkoleniowe.
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:
Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt tel. +48 533 164 515, szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.