Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Techniki NLP w sprzedaży

Profesjonalna sprzedaż z zastosowaniem psychologii perswazji i technik Neurolingwistycznego Programowania (NLP).

Wprowadzenie

W sprzedaży, bardzo ważne jest zbudowanie stabilnych i zgodnych relacji z klientem. Relacje te w konsekwencji skutkują wymiernymi korzyściami w postaci lukratywnych kontraktów i rentownych transakcji handlowych. Niestety często zdarza się, iż pomimo naszych starań, nie udaje się nawiązać odpowiedniego, korzystnego dla nas, kontaktu z kontrahentem. W takich przpadkach zrzucamy winę na wszystko inne i mówimy o niedopasowaniu i złej komunikacji. Jakby to było, gdybyśmy mieli kontrolę nad tym, a mając tą kontrolę i wiedzę handlową, mogli skutecznie realizować nasze priorytety i cele sprzedażowe?

Adresaci szkolenia

Szkolenie adresowane jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, menedżerów sprzedaży, pracowników obsługi klienta, przedsiębiorców, osób zajmujących się promocją i sprzedażą na wszystkich szczeblach zarządzania, oraz do wszystkich osób chcących nabyć i udoskonalić umiejętności handlowe i komunikacyjne.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu profesjonalnej wizyty handlowej, obsługi klienta, technik wywierania wpływu i perswazji z zastosowaniem technik NLP. Odpowiedniego wykorzystania i posługiwania się wybranymi technikami sprzedażowymi. 

 

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Podniesienie osobistych kompetencji handlowców, przedstawicieli handlowych, menedżerów sprzedaży w zakresie świadomego kierowania procesem sprzedaży oraz komunikacji.

  • Wzrost skuteczności sprzedaży u obecnych klientów, oraz nowych, poprzez rozwinięcie umiejętności świadomego budowania płaszczyzny partnerstwa i współpracy z klientami. 

  • Wzrost  umiejętności rozmawiania językiem korzyści i stosowania argumentacji pro-sprzedażowej, poprzez dopasowanie się do klienta na wielu płaszczyznach. Poznanie technik sprzedaży opartych na technikach NLP. 

  • Wzrost umiejętności wywierania wpływu oraz perwazji.

  • Wzrost umiejętności identyfikowania prób manipulacji ze strony klienta, oraz radzenia sobie z nimi.

  • Zrozumienie wpływu typologii klienta na decyzje zakupowe, oraz proces komunikacji z klientem. 

  • Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów.

 

Program szkolenia:

Moduł 1

Klient i to co należy o nim wiedzieć.

  • Typologia klientów.
  • Potrzeby psychologiczne.
  • Jakiego rodzaju potrzeby związane są z poszczególnymi typami osobowości klientów?
  • Sposoby postępowania z różnymi klientami.
  • Radzenie sobie z zastrzeżeniami oraz obiekcjami u klientów.
  • Pozyskiwanie nowego klienta.
  • Odzyskiwanie utraconego klienta.

Moduł 2

Techniki wywierania wpływu i perswazji.

  • 6 reguł wywierania wpływu.
  • Rozróżnienie reguł.
  • Zastosowanie reguł w praktyce.
  • Rozpoznanie zastosowanych reguł w przekazie komunikacyjnym.
  • Rozpoznanie i radzenie sobie z próbami manipulacji drugiej osoby- skuteczne taktyki antymanipulacyjne.

Moduł 3

Zaawansowane techniki wywierania wpływu i perswazji.

  • Pętla komunikacyjna- czyli jak się ze sobą komunikujemy i co ma największe znaczenie.
  • Komunikacja niewerbalna- budowanie własnego wizerunku.
  • Rapport- czyli jak dopasować się do klienta, aby wzbudzić w nim zaufanie i osiągnąć cel?
  • Systemy reprezentacji (VAKOG)- dostosowanie się do wzorców komunikacyjnych rozmówcy.
  • Komunikacja werbalna- pułapki i błędy komunikacyjne.

Moduł 4

Zaawansowane techniki wywierania wpływu i perswazji.

  • Submodalności- czyli jak inni postrzegają świat?
  • Metaprogramy- identyfikowanie i dopasowanie się do filtrów komunikacyjnych klienta.

 

Czas szkolenia: 2 dni

Metody pracy zastosowane podczas szkolenia:

  1. Ćwiczenia grupowe.

  2. Dyskusje grupowe

  3. Materiały audio i video.

  4. Studium przypadku.

  5. Testy.

  6. Symulacje

Materiały dydaktyczne:

  1. Skrypt opracowany z autorskich materiałów.

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 531 058 864,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.