Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Techniki Sprzedaży

Skuteczne techniki sprzedaży i  obsługi klienta stanowią platformę, na której firma rozwija swoją pozycję i pozyskuje lojalność Klientów. W dobie szybko rozwijającego się i niezwykle kapryśnego rynku, oprócz wiedzy na ten temat trzeba jeszcze posiadać umiejętności w zakresie sprzedaży, negocjacji oraz psychologii klienta.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Poznanie technik sprzedaży opartych na  NLP oraz skuteczne ich wykorzystanie w praktyce.
  • Zrozumienie wpływu typologii klienta na decyzje zakupowe oraz proces komunikacji.
  • Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych.
  • Wzrost  umiejętności rozmawiania językiem korzyści i stosowania argumentacji pro-sprzedażowej poprzez dopasowanie do klienta na płaszczyźnie metaprogramu klienta.

Grupa docelowa szkolenia:

  • Szkolenie kierowane jest do handlowców, pracowników działów obsługi klienta, menedżerów sprzedaży, którzy  na co dzień mają styczność z klientami i sprzedażą. W szczególności dla handlowców pracujących w kanale: FMCG, B2B, Farmacji- kanał apteczny.
  • Dla wszystkich osób, które chcą rozwijać umiejętności handlowe.


Program Szkolenia

Poznaj swojego klienta

  • Potrzeby związane z poszczególnymi typami osobowości klientów.
  • Skąd się bierze „trudny klient” i jak sobie z nim radzić?
  • Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki klienta.
  • Style zachowań klientów.

Procesy decyzyjne klientów i ich wpływ na różne sposoby postępowania z różnymi klientami

Metaprogramy jako strategie przekonywania klienta do dokonania zakupu 

  • Sposoby dostosowania własnego przekazu do filtrów klienta.
  • Techniki perswazyjne jako metody wpływania na  postępowanie klienta oraz decyzję o zakupie.

Manipulacje ze strony klientów – rozpoznawanie i przeciwdziałanie

  • Istota manipulacji i perswazji.
  • Model przetwarzania informacji i elementy filtrujące informację.
  • Techniki manipulacyjne stosowane przez klientów.

Utrzymanie kontroli nad toczącą się rozmową

  • Przebieg procesu sprzedaży, a potrzeby klienta.
  • Rozpoznawanie strategii decyzyjnych klienta.

Stosowanie mechanizmu wyobrażenia korzyści w procesie sprzedaży

Radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klienta

  • Najczęstsze obiekcje klienta.
  • Obalanie zastrzeżeń klientów.
  • Techniki radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w kontakcie z klientem.

Zasady i reguły wpływające na schematy decyzyjne  klienta

  • Rola komunikatów niewerbalnych w kontakcie z klientem.

Skuteczne techniki sprzedaży

  • Technika Colombo.
  • Szczepionka oraz Etykietowanie.
  • Scieżka powrotna.

Podczas warsztatów uczestnicy szkolenia pracują na faktycznych sytuacjach z pracy, prowadzą symulacje sprzedaży oraz negocjacje.

Szkolenie to poszerza i utrwala nie tylko wiedzę, ale też umiejętności. Wzmacnia pewność siebie w procesie budowania wysokiej jakości relacji z klientem. Podnosi poczucie profesjonalizmu i kompetencji zawodowych, wzmacnia motywację pracowników do rozwijania i kształtowania siebie jako profesjonalisty na swoim stanowisku.

 

Firmy, które wybrały to szkolenie, wybrały rownież:

ABC Przedstawiciela Handlowego

Autoprezentacja Handlowca

Zarządzanie Czasem

Negocjacje Handlowe

Asertywna Obsługa Klienta

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 531 058 864,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.