Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU I PERSWAZJI

Potrafimy się komunikować z innymi i każdy, w sposób mniej lub bardziej świadomy, wywiera wpływ na inne osoby. Niestety skutek naszego działania bywa często odmienny od zamierzonego. Nadajemy komunikaty i chcemy, aby w każdym z przypadków, rozmówca identyfikował przekaz tak jak byśmy sobie tego życzyli. Czy celując do tarczy rzutką, chcielibyśmy mieć zawiązane oczy i rzucając liczyć na łud szczęścia, że trafimy do celu? Czy nie lepiej widząc i będąc w pełni świadomym odległości, celu, siły z jaką mamy wprawić rzutkę w ruch, trafić prosto w 10? Tym właśnie jest skuteczne wywieranie wpływu i perswazja.  Wywieranie wpływu to sposób na pozyskanie zwolenników, osiąganie w sposób etyczny celów oraz korzystną i jasną komunikację.

 

To szkolenie jest dla osób, które chcą nauczyć się:

  • wywierania wpływu i perswazji nienaruszających granic etyki
  • posługiwania się regułami psychologicznymi w doborze zachowań perswazyjnych 
  • projektowania i wypowiadania zdań zgodnie z zasadami retoryki oraz erystyki wpływu i perswazji 
  • egzekwowania - czyli doprowadzania do zaistnienia konsekwencji działających na Twoją korzyść
  • świadomego posługiwania się mową werbalną i niewerbalną 
  • pojęć i mechanizmów rządzących komunikacja międzyludzką 
  • budowania kontaktu w oparciu o świadomy wpływ
  • identyfikowania modelu świata rozmówcy, aby skutecznie wywrzeć wpływ

 

Program szkolenia

1. Potrzeby psychologiczne klienta- Co musimy o kimś wiedzieć, aby skutecznie wywrzeć wpływ?

  • Rozpoznawanie wzorców percepcji klienta, oraz preferowanego przez niego stylu komunikacji
  • Rozróżnienie podstawowych typów osobowościowych- rozumienie mechanizmów związanych z ich funkcjonowaniem, określenie potrzeb i oczekiwań.

2. Rapport- Czyli "znamy się od chwili, a czuję, że możemy razem "konie kraść"

  • Pętla komunikacyjna - czyli jak się ze sobą komunikujemy i co ma największe znaczenie.
  • Pacing (dopasowanie)- Jak w błyskawiczny sposób wpłynąć na podświadomość rozmówcy?
  • 7 poziomów dopasowania- zdobądź maksymalne zaufanie i osiągnij cel!
  • Leading (prowadzenie)- Kiedy to już Ty masz stery...

3. Język perswazji- Jaką moc ma dobrze sformuowany komunikat?

  • Perswazyjne struktury językowe (nie, ale, ponieważ, spróbuj).
  • Umiejętność przekonywania i wywierania wpływu na innych przy pomocy słów.
  • Warunki skuteczności języka perswazji.
  • Oddziaływanie na emocje odbiorcy.

4. Metalingwistyka- zaawansowana lingwistyka

  • W jaki sposób język buduje doświadczenie?
  • Jakich zwrotów używać, aby kierować doświadczeniem drugiej osoby? 

5. Sześć reguł wywierania wpływu Roberta Caldiniego- możliwości i ograniczenia

  • Reguła:
  1. wzajemności
  2. zaangażowania i konsekwencji
  3. społecznego dowodu słuszności
  4. lubienia i sympatii
  5. autorytetu
  6. niedostępności 
  • Zastosowanie reguł w praktyce.
  • Rozpoznanie zastosowanych reguł w przekazie komunikacyjnym.

6. Metaprogramy

  • Metaprogramy - jak  identyfikować i dopasować się do filtrów komunikacyjnych klienta?
  • Autorytet zewnętrzny – wewnętrzny.
  • Podobieństwa – różnice.
  • Ja – Inni.
  • Szczegółowo – globalnie.
  • Opcje – procedury.
  • Od- do.

Metody pracy zastosowane podczas szkolenia:

  1. Ćwiczenia grupowe.
  2. Dyskusje grupowe
  3. Studium przypadku.
  4. Testy.
  5. Symulacje.

Materiały dydaktyczne:

  1. Skrypt opracowany z autorskich materiałów.

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Miejsce szkolenia: Wrocław

Koszt szkolenia: 1100zł. netto 

Czas trwania szkolenia:
 2 dni, 16 godzin dydaktycznych

Termin szkolenia: 14-15.11.2017

Cena szkolenia obejmuje:

  •  zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia
  •  doświadczonego trenera, praktyka biznesu
  •  udostępnienie sali szkoleniowej
  •  materiały szkoleniowe
  •  przerwy kawowe
  •  lunch
  •  certyfikat ukończenia szkolenia
  •  możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z trenerem

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 531 058 864,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.