Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Typologia Klienta

Wykorzystaj w praktyce a zwiększysz sprzedaż i zbudujesz długofalowe relacje z klientami.

Dzięki szkoleniu uczestnicy:

  • Poznają skuteczny sposób na klientów, którzy mają duży potencjał, ale  z którymi ciężko się rozmawia.
  • Dowiedzą się jak postępować z klientami którzy:  

♦Są wiecznie zajęci, nieosiągalni i mają mnóstwo spraw do załatwienia.  
♦Podczas spotkania prowadzą „przesłuchanie” u których podczas spotkania czujesz się jak na egzaminie z  wiedzy  asortymentowej. 
♦Przytakują i zgadzają się z handlowcem, który jest przekonany, że zdobył klienta i zamówienie, a mimo zgodności co do potrzeb i korzyści klienta ten nie podejmuje decyzji o zakupie. 
♦Wszystko wiedzą lepiej, żądają ceny i nieowijania w bawełnę, nie dają dojść do słowa handlowcowi,  są aroganccy i dominujący.   
 
  • Zdobędą wiedzę oraz praktyczne  umiejętności stosowania technik radzenia sobie z trudnym klientem.
  • Dowiedzą się, jak szybko rozpoznawać poszczególne typy klientów  i dopasowywać się do nich.
  • Nauczą się budować pozytywny wizerunek siebie jako wiarygodnego handlowca oraz  odzyskasz kontrolę w rozmowach z trudnymi klientami,
  • Przećwiczą  sposób dopasowania rozmowy handlowej do typów klienta, aby częściej zamykać sprzedaż.

 

Program szkolenia

Psychologia sprzedaży czyli to, co  należy  wiedzieć o klientach

  • Praktyczne zastosowanie typologii osobowości klienta w sprzedaży. Mechanizmy i działania związane z typologią klientów.
  • Style zachowań klientów- kim są moi klienci?
  • Jaki typ osobowości reprezentuję Ja sam i co za tym idzie? Autodiagnoza stylów sprzedaży uczestników szkolenia w oparciu o typologię osobowości.

Jakiego rodzaju potrzeby związane są z poszczególnymi typami osobowości Klientów.

  • Jak moja osoba wpływa na kontakt z klientem.
  • Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki klienta, analiza 4 typów osobowości.
  • „Trudny klient” skąd się bierze  i jak sobie z nim radzić.

Procesy decyzyjne klientów – rola wartości, potrzeb i dążeń.

  • Jak kupują różne typy klientów i jak można to wykorzystać w praktyce.
  • Sposoby prezentowania oferty poszczególnym typom klientów.
  • Obiekcje i zastrzeżenia jakie  usłyszy handlowiec od każdego z typów.
  • Sposoby postępowania z różnymi klientami.
  • Technika „otwieracza”.


Skąd się biorą trudni klienci i czy dla wszystkich handlowców są tacy sami

  • Sposoby postępowania, gdy klient żąda natychmiastowego przejścia do sedna i podania ceny; nie ma czasu.
  • Jak rozmawiać z pryncypialnym, aroganckim i dominującym klientem?
  • Czy warto naciskać na klienta, który chce się zastanowić i odwleka podjęcie decyzji?
  • Których  klientów i w jakich sytuacjach nakłaniać do szybszego podejmowania decyzji o zakupie?
  • Jak przekonać klienta, aby zmienił dostawcę i zaczął korzystać z Twojej firmy?

To czego klienci nie cierpią u handlowców

Najczęstsze błedy popełniane podczas procesu sprzedaży

Video trening - sprzedaż czyli gra w kotka i myszkę
 

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 531 058 864,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.