Blog

Asertywność.

To było ładnych kilka lat temu. Prowadziłam szkolenie z asertywnej komunikacji w grupie młodych ludzi, do 25 roku życia. Zdobywali nowy zawód, a w ramach dodatkowego wsparcia uczestniczyli w różnych szkoleniach, rozwijających tzw. umiejętności miękkie. Rozmawialiśmy o uległości i agresji, przeciwstawiając im asertywność. więcej

 Dlaczego warto być odpornym na stres i skutecznie zarządzać emocjami w pracy?

Odporność na stres oraz efektywne zarządzanie emocjami w pracy stają się dziś wymogiem i kluczowymi kompetencjami XXI wieku. Coraz bardziej wzrasta zapotrzebowanie na umiejętne radzenie sobie z presją i wyzwaniami jakie można spotkać w środowisku zawodowym. więcej

 

 Skuteczne techniki sprzedaży.

Być może jesteś początkującym sprzedawcą lub dopiero założyłeś firmę i chcesz dowiedzieć się, co robić aby zaczęła ona przynosić większe zyski. A może pierwsze kroki w sprzedaży masz już za sobą i szukasz sposobów, by poprawić swoje dotychczasowe wyniki? więcej

Czy praca na stanowisku PH jest opłacalna

Pewny siebie, nastawiony na sukces, lubiący kontakty z ludźmi – to są wymagania na stanowisko przedstawiciela handlowego. Często nie są to wymagania zbyt wygórowane,więcej

Inteligencja Emocjonalna w biznesie

Ludzie często podejmują decyzje kierując się emocjami, a dopiero potem uzasadniają je faktami. Uczucia kierują nami bowiem w każdym momencie naszego życia. więcej

Komunikacja w zespole

Ktoś, kto twierdzi, iż strategia, technologie czy finanse są decydującym czynnikiem przewagi konkurencji jest w błędzie. Ktoś, kto potrafi sprawić, że wszyscy ludzie w organizacji będą zgodnie podążać w tym samym kierunku, będzie mógł osiągnąć dominująca pozycję  w każdej branży, na każdym rynku i w każdym czasie. Tak więc priorytetem każdej organizacji powinna być praca zespołowa. więcej

Merchandising – odsprzedaż i dystrybucja

Kluczem do przyciągnięcia uwagi w miejscu sprzedaży jest optymalna ekspozycja towarów. Ponad 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest na miejscu  w sklepie i tu zaczyna się pole do popisu dla Przedstawicieli Handlowych a tym polem jest merchandising. więcej

Kształtowanie postawy i komunikacji asertywnej

W kontaktach międzyludzkich każdy z nas przyjmuje określoną postawę. Ta właściwa, która nas wspiera i służy zdrowym relacjom to postawa asertywna. Te które nam nie służą to postawa uległa i agresywna. więcej

Lider Zespołu

Instytut Gallupa przebadał ponad milion osób zatrudnionych w różnych firmach, branżach i krajach. Jednym z wyników tych badań było stwierdzenie, iż wybitnym pracownikom potrzeba wielkich menadżerów. To jak długo w firmie pozostanie utalentowany pracownik i co do niej wniesie, zależy bowiem od jego relacji z bezpośrednim przełożonym. więcej

Zarządzanie Zespołem Sprzedaży

Zarządzanie zespołem, a tym bardziej zarządzanie obszarem czy regionem  sprzedaży to zadanie wymagające szerokiego przekroju kompetencji  na poziomie wiedzy jak  również kwalifikacji praktycznych. więcej

Wystąpienia publiczne. Sztuka mówienia, czyli jak mówić poprawnie?

Wystąpienia publiczne. Czy w pracy, czy w mediach, czy na spotkaniu rodzinnym. Dla jednych zmora, dla innych okazja do zabłyśnięcia, a dla jeszcze innych chleb powszedni. W której grupie jesteś? Jeśli wystąpienia są dla Ciebie wyzwaniem, to jesteś wśród tych szczęściarzy, którzy potrafią przekształcić lęk w inną emocję. więcej

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.