Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Zarządzanie Emocjami

 Cele:

  • Uświadomienie roli inteligencji emocjonalnej w życiu zawodowym i osobistym.
  • Poznanie technik i metod radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i innych osób.
  • Uzmysłowienie czym tak naprawdę jest stres i czy można wykorzystać jego pozytywne aspekty.
  • Poznanie sposobów na poprawę jakości pracy i współpracy z innymi.

Korzyści:

  • Poznają poszczególne aspekty inteligencji emocjonalnej, ogólne prawa rządzące jej rozwojem oraz sprzyjające mu strategie.
  • Dokonają własnej charakterystyki emocjonalnej oraz poznają jej wpływ na dokonania zawodowe.
  • Zrozumieją uczucia i emocje własne i innych oraz sposoby wpływania na nie.
  • Pozyskają nowe umiejętności interpersonalne, dzięki którym świadomie będą kształtować relacje z ludźmi.
  • Dowiedzą się, jak skutecznie wykorzystywać znajomość inteligencji emocjonalnej do budowania sukcesu osobistego i zawodowego.
  • Opracują strategie radzenia sobie ze złymi emocjami w sytuacji stresu.

 

Program szkolenia

Inteligencja emocjonalna, jako kluczowy składnik kompetencji pracowników

  • Co to jest inteligencja emocjonalna, czyli, po co nam emocje?
  • Indywidualna diagnoza poziomu inteligencji emocjonalnej.
  • Refleksyjna regulacja emocji w celu wspierania rozwoju emocjonalnego i intelektualnego.
  • Rozumienie i analiza emocji; wykorzystywanie wiedzy emocjonalnej.
  • Emocjonalne wspomaganie myślenia.
  • Percepcja, rozważanie i wyrażanie emocji.

Rozpoznawanie i wyrażanie własnych uczuć

  • Kolorowe emocje, czyli mapa podstawowych emocji.
  • Jak wyrażamy emocje a jak powinniśmy je wyrażać?
  • Nieumiejętność w wyrażaniu uczuć, jako źródło konfliktów międzyludzkich wywołane wyrażaniem uczuć w sposób zastępczy.

 Umiejętność kierowania własnymi emocjami

  • Hamowanie emocji negatywnych.
  • Wyzwalanie emocji pozytywnych.
  • Techniki i wiedza ważna w zarządzaniu własnymi emocjami.
  • Rozumienie emocji, stresu i procesów emocjonalnych.

Rozwijanie osobistych i społecznych kompetencji emocjonalnych

  • Jak reagować w sytuacjach trudnych.
  • Skuteczne sposoby rozwiązywania konfliktów.
  • Motywowanie pracowników.
  • Techniki redukcji negatywnych emocji.

Zarządzanie emocjami

  • Kompromis pomiędzy realizacją celu a przeżywaniem emocji i stresu.
  • Jak regulować emocje i wzbudzać w sobie pożądane stany emocjonalne?
  • Techniki kontrolowania emocji.
  • Co zrobić, by emocje i stres zamiast przeszkadzać, ułatwiały osiąganie celu?

Efektywne sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych

  • Komponenty poznawcze (racjonalność, elastyczność, dalekowzroczność).
  • Koncentracja na problemie a koncentracja na emocjach.

 

 

 

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 531 058 864,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.