Aktualności

Planujesz szkolenie?

Masz pytania?

 

Zadzwoń

tel. 531 058 864

tel. 730 321 349
 

biuro@futureskills.pl

szkolenia@futureskills.pl

 

 
  Należymy do

 

 

 

Zarządzanie w stylu coachingowym

Cele:

  • Doskonalenie umiejętności i poszerzanie wiedzy pracownika poprzez wykorzystanie wiedzy, umiejętności menadżera, który pełni rolę coacha. Umiejętnie stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. 
  • Coaching powoduje również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam poszukuje nowych i efektywnych rozwiązań.

Korzyści:

  • Poznanie etapów cyklu treningowego – jakie etapy powinien obejmować coaching w pracy z podwładnym.
  • Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych menedżera – coacha.
  • Obserwacja i ocena działań podwładnego na bieżąco podczas wykonywania obowiązków.
  • Poznanie metod inicjowania zmian w działaniu.
  • Poznanie zasad udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.
  • Nabycie umiejętności analizy potrzeb rozwojowych podwładnych i planowania działań rozwojowych.

 

Program Szkolenia

Wprowadzenie do coachingowego stylu zarządzania

  • Coaching w pracy przy stanowisku w terenie?
  • Wykorzystanie umiejętności coachingowych w biznesie i zarządzaniu.
  • Coaching a Mentoring.
  • Analiza potrzeb szkoleniowych pracowników.
  • Relacje pomiędzy coachem a podwładnym.

Współczesny przywódca- rola i oczekiwania

  • Zarządzanie w stylu coachingowym - na   czym polega, cele, korzyści.

Elementy zarządzania w stylu coachingowym, przywódca bez władzy

  • Trzy kluczowe umiejętności zarządzania w stylu coachingowym.
  • Kiedy przyjmować styl coachingowym?
  • Gotowość  pracownika do bycia samodzielnym i odpowiedzialnym.
  • Proces rozwoju pracownika a działania szkoleniowe menedżera.
  • Co daje menedżerowi  praca z podwładnym.

Proces coachingowy w  pracy menedżera/coacha

  • Coaching wstępny.
  • Coaching zaawansowany.
  • Coaching w miejscu pracy

Jak uczyć efektywnie czyli cykl coachingowym

  • Rozmowa przed rozpoczęciem coachingu w pracy.
  • Wspólna praca.
  • Podsumowania po realizacji zadania. 

Pytania, którą rodzą refleksje, działanie, motywacje itd.

  • Pytania, które zmieniają sposób myślenia.
  • Mocne pytania.
  • Pytania, które rodzą refleksje, działanie, zmieniają perspektywę- trening praktyczny. 

Aktywne i pogłębione  słuchanie

Motywowanie w stylu coachingowym

  • Motywowanie- zacznij od siebie- praca indywidualna.
  • Jak poznać, co motywuje poszczególnych pracowników? - trening praktyczny.
  • Odkrywanie wartości.

 

 

Szkolenia "szyte na miarę klienta"

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy  ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach.

Podczas szkoleń wykorzystujemy  licencjonowane gry szkoleniowe.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zakresem prowadzonych przez nas szkoleń:


Aby otrzymać szczegółowe informacje na temat wybranego szkolenia, proszę o kontakt  tel. +48 531 058 864,  szkolenia@futureskills.pl, biuro@futureskills.pl, lub wysłać zapytanie ofertowe.

 bio-chemInitumOriflame    

Cati gs

 

Wskazane firmy partnerskie są jedynymi właścicielami przedstawionego loga.