październik, 2019
03pazCały dzień04Akademia Lidera: Zarządzanie sobą w czasie z elementami delegowania zadań
Szczegóły szkolenia
„Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy”. Peter Drucker CELE I KORZYŚCI Poznanie zasad zarządzania czasem. Nauczenie się ustalania
ROZWIŃ
Szczegóły szkolenia
„Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy”.
Peter Drucker
CELE I KORZYŚCI
- Poznanie zasad zarządzania czasem.
- Nauczenie się ustalania priorytetów zgodnie z przedstawionymi zasadami.
- Nauczenie się jak wyznaczać cele krótko i długo terminowe, ustalać terminy realizacji i mądrze rozkładać pracę w czasie.
- Poznanie metod radzenia sobie ze „złodziejami czasu”.
- Poznanie techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach związanych z brakiem czasu.
- Nabycie umiejętności skutecznego delegowania zadań.
Czas
październik 3 (Czwartek) - 4 (Piątek)
Lokalizacja
Wrocław