SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

Co wyróżnia szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta Future Skills?

Przygotowując program naszych treningów, dbamy o to, aby każdy z Państwa mógł z nich zaczerpnąć jak najwięcej praktycznych informacji, przydatnych w codziennej pracy – usprawniających ją oraz poprawiających jej jakość. Efektywność działań oraz budowanie pozytywnego wizerunku marki – temu właśnie służą nasze szkolenia. Obsługa Klienta, której są one poświęcone, stanowi dla współczesnego biznesu jeden z najistotniejszych komponentów, wpływających zarówno na rozpoznawalność marki, jej ocenę, jak również zainteresowanie ze strony odbiorców towarów lub usług.

Umiejętne prowadzenie dialogu, negocjowanie warunków, jak również radzenie sobie z sytuacjami trudnymi, jakimi bez wątpienia są m.in. reklamacje, to kompetencje, które powinien posiadać każdy pracownik działu obsługi klienta – niezależnie od sektora, w którym funkcjonuje jego firma.

Poznaj nasze szkolenia

Co oferujemy
naszym Klientom?

W kontaktach z naszymi klientami, partnerami, dostawcami i współpracownikami kierujemy się niezmiennie pięcioma podstawowymi wartościami: Odpowiedzialność, Doświadczenie, Rozwój, Profesjonalizm, Partnerstwo.

Analiza potrzeb szkoleniowych

Wspólnie z Klientem dokonujemy diagnozy stanu obecnego, definiujemy kluczowe do rozwoju lub zmiany cele i wyzwania.

Projektowanie i przeprowadzanie szkoleń biznesowych

Projektujemy praktyczne szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Uzgadniamy środki i metody działania wykorzystywane w trakcie projektu.

Ewaluacja prowadzonych szkoleń

Podsumowujemy efekty prowadzonych szkoleń i rekomendujemy dalsze kroki rozwojowe. Oferujemy wsparcie po zakończeniu projektu.

Szkolenia szyte na miarę!

Dostosujemy warsztaty i szkolenia do specyfiki klienta, tak aby uczestnicy ćwiczyli zdobyte umiejętności i techniki na autentycznych sytuacjach. Podczas szkoleń wykorzystujemy licencjonowane gry szkoleniowe.

W razie jakichkolwiek pytań

zapraszamy do kontaktu!

Jeśli mają państwo pytania odnośnie naszej oferty zapraszamy do kontaktu.
Nasi eksperci z przyjemnością odpowiedzą na wszystkie Państwa pytania

tel. 574-340-420

Sprawdź też resztę naszej oferty!

Future Skills Magdalena Wojtkowiak

e-mail: biuro@futureskills.pl
tel. 574 340 420

Adres biura, adres do korespondencji:

ul. Bociania 4
51-422 Wrocław

NIP 899-218-63-76
REGON 931991955

X