Szkolenia ze Sprzedaży i Obsługi Klienta

Prowadzimy praktyczne szkolenia sprzedażowe dla handlowców oparte o nowoczesne techniki sprzedaży i metody obsługi klienta bazujące na temperametach.

Umiejętne prowadzenie dialogu, negocjowanie warunków, jak również radzenie sobie z sytuacjami trudnymi, jakimi bez wątpienia są m.in. reklamacje, to kompetencje, które powinien posiadać każdy handlowiec i pracownik działu obsługi klienta – niezależnie od sektora, w którym funkcjonuje jego firma.

Szkolenia sprzedażowe prowadzą trenerzy z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży zarówno konsultacyjnej, B2B, B2C jak i FMCG.
Dostarczamy działom handlowym sprawdzonych na polskim rynku, i w polskich realiach rozwiązań z zakresu sprzedaży i technik negocjacji. Uczymy psychologii klienta i obrony przez manipulacją. Dajemy handlowcom narzędzia, aby zwyciężali i wygrywali kolejne szanse sprzedaży!

Co oferujemy
naszym Klientom?

W kontaktach z naszymi klientami, partnerami, dostawcami i współpracownikami kierujemy się niezmiennie pięcioma podstawowymi wartościami: Odpowiedzialność, Doświadczenie, Rozwój, Profesjonalizm, Partnerstwo.

analiza szkoleń

Analiza potrzeb szkoleniowych

Wspólnie z Klientem dokonujemy diagnozy stanu obecnego, definiujemy kluczowe do rozwoju lub zmiany cele i wyzwania.

projektowanie szkoleń

Projektowanie i przeprowadzanie szkoleń biznesowych

Projektujemy praktyczne szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Uzgadniamy środki i metody działania wykorzystywane w trakcie projektu.

ewaluacja szkoleń

Ewaluacja prowadzonych szkoleń

Podsumowujemy efekty prowadzonych szkoleń i rekomendujemy dalsze kroki rozwojowe. Oferujemy wsparcie po zakończeniu projektu.

Masz pytania?

Napisz lub zadzwoń do nas. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy dobrać program szkolenia i jego formę.

tel.+48 531 058 864szkolenia@futureskills.pl

Sprawdź też pozostałe szkolenia!