szkolenia sprzedażowe i obsługa klienta

Skuteczne szkolenia sprzedażowe dla handlowców oparte są o nowoczesne techniki sprzedaży i obsługi najbardziej wymagającego klienta.

Umiejętne prowadzenie dialogu, negocjowanie warunków, jak również radzenie sobie z sytuacjami trudnymi, jakimi bez wątpienia są m.in. reklamacje, to kompetencje, które powinien posiadać każdy pracownik działu obsługi klienta – niezależnie od sektora, w którym funkcjonuje jego firma.
Szkolenia sprzedażowe prowadzą trenerzy z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży zarówno konsultacyjnej, B2B, B2C jak i FMCG.
Dostarczamy praktyczne i skutecznych technik negocjacji działom handlowym. Uczymy psychologii klienta oraz technik obrony przed manipulacją.

Co oferujemy
naszym Klientom?

W kontaktach z naszymi klientami, partnerami, dostawcami i współpracownikami kierujemy się niezmiennie pięcioma podstawowymi wartościami: Odpowiedzialność, Doświadczenie, Rozwój, Profesjonalizm, Partnerstwo.

analiza szkoleń

Analiza potrzeb szkoleniowych

Wspólnie z Klientem dokonujemy diagnozy stanu obecnego, definiujemy kluczowe do rozwoju lub zmiany cele i wyzwania.

projektowanie szkoleń

Projektowanie i przeprowadzanie szkoleń biznesowych

Projektujemy praktyczne szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Uzgadniamy środki i metody działania wykorzystywane w trakcie projektu.

ewaluacja szkoleń

Ewaluacja prowadzonych szkoleń

Podsumowujemy efekty prowadzonych szkoleń i rekomendujemy dalsze kroki rozwojowe. Oferujemy wsparcie po zakończeniu projektu.

Masz pytania?

Napisz lub zadzwoń do nas. Odpowiemy na Twoje pytania, pomożemy dobrać program szkolenia i jego formę.

tel.+48 531 058 864szkolenia@futureskills.pl

Sprawdź też resztę naszej oferty!