Ada zdobyła doświadczenie zawodowe, pracując od 2000 roku jako przedstawiciel handlowy w hurtowniach dystrybucyjnych fmcg, następnie w firmie Nivea na stanowiskach od przedstawiciela handlowego rynku detalicznego oraz sieci kanału nowoczesnego do menadżera sprzedaży kanału farmaceutycznego. Do największych osiągnieć Ady należy wprowadzenie na polski rynek farmaceutyczny p marki Eucerin. W kolejnych latach skutecznie zrządzała zespołem przedstawicieli handlowych rynku tradycyjnego i nowoczesnego i specjalizowała się wówczas w tworzeniu skutecznych crosskanałaowych narzędzi sprzedaży. Ada posiada również doświadczenie w sprzedaży międzynarodowej w branży meblowej jako dyrektor handlowy. Obecnie pracuje w Polskiej Grupie Uzdrowisk i sieci Hoteli Interferie Grupy KGHM na stanowisku dyrektora sprzedaży. Po za tym prowadzi consulting z zakresu produkcji i sprzedaży produktów fmcg.
Projekty szkoleniowe jako trener prowadzi od 2015 roku roku. Ada specjalizuje się w szkoleniach z zakresu negocjacji handlowych, szeroko rozumianej sprzedaży i dystrybucji, projektach standaryzacji obsługi klientów oraz produkcji i dystrybucji produktów w branży fmcg, w szkoleniach związanych z zarządzaniem kategorią w sklepach wielko i mało powierzchniowych tzw CATMAN- Category Management. Prowadzi także szkolenia z zakresu budowania efektywnych zespołów sprzedażowych oraz zarządzania zespołami ludzkimi.
Szkolenia realizuje w formie warsztatów praktycznych opartych na ćwiczeniach i grach szkoleniowych, case study, każdorazowo opartych o specjalizację w danej branży.
Celem pracy Ady jest podniesienie kwalifikacji i umiejętności uczestników szkoleń i warsztatów. Szczególną uwagę i nacisk kładzie na efektywność działań i ich biznesowe uzasadnienie oraz jakość.