Artur

Trener i konsultant. Ekspert w zakresie sprzedaży, negocjacji. Coach sprzedaży. Certyfikowany konsultant  Extended DISC. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Opolu i we Wrocławiu.

Wykształcenie

Absolwent Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej, Wydziału Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz Autorskiej Szkoły Trenerów Biznesu. Certyfikowany konsultant metodologii Extended DISC.

Klienci

KGHM Polska Miedź SA, CCC Sp. z o.o., NISSAN Europe, PEUGEOT Polska, GRUPA AZOTY, Poczta Polska SA, PGE SA, FERRUM SA, INTERMODA, BYTOM SA, KOLEJE DOLNOŚLĄSKIE, CAMELA SA,  ENITRA, SAHNA Polska, BUDMAT Auto, JACK Wrocław, PETRA CONSULTING, HAURATON Polska, DRIAL, WUPPERMANN, CEKOL, DOLFAMEX, PETROFER Polska, KOTŁY KLIMOSZ, BOXMET, TR POLSKA, KLINGENBURG, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Ministerstwo Rodziny Pracy i Polityki Społecznej, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego…

Doświadczenie zawodowe

Doświadczenie w zakresie sprzedaży i zarządzania podwładnymi budował współpracując z takimi firmami, jak KGHM, Cermag, CCC czy Intermoda Fashion. Od 2000 roku specjalizuje się w szkoleniach związanych zarówno  z procesami zarządczymi, jak i sprzedażowymi.

Posiada 20 – letnie doświadczenie handlowe, które praktykuje również aktualnie i 15- letnie praktyczne doświadczenie w zakresie zarządzania zespołami. Doradca firm biznesowych w zakresie budowania procesów oraz restrukturyzacji zespołów. Dzięki ukończeniu studiów na Wydziale Mechanicznym Politechniki Wrocławskiej oraz pracy dla Spółki należącej do KGHM doskonale współpracuje z firmami branży technicznej. Wykładowca Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku w zakresie negocjacji. Jest stałym panelistą w corocznym evencie rozwojowym EVOLUCJA.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu treningu Przedstawiciela Handlowego. Prowadzi profesjonalne, mocno aktywne i wyjątkowo rozbudowane szkolenia z różnych obszarów. Zakres realizowanych tematów jest bardzo rozległy, począwszy od skutecznych technik i metod sprzedaży, przez nawiązywanie oraz budowanie relacji z klientem, prospecting, negocjacje, efektywność osobista, zarządzanie czasem aż po analizę współpracy i organizację oraz zarządzanie czasem pracownika.  Szkoli również liderów, menedżerów, kierowników odpowiedzialnych za zespoły handlowe, zespoły produkcyjne, prezentując najlepsze techniki motywowania, tworzenia strategii sprzedaży i coachingu.

Tematy szkoleniowe

  • Zarządzanie zespołem
  • Komunikacja menedżerska
  • Współpraca i team building
  • Radzenie sobie z konfliktami
  • Delegowanie zadań
  • Tworzenie procesów, zasad i standardów w firmie
  • Techniki sprzedaży
  • Procesy sprzedaży i obsługi klienta
  • Prezentacje handlowe
  • Prospecting
  • Budowanie relacji handlowych
  • Negocjacje handlowe
  • Efektywność w sprzedaży
  • Efektywność osobista
  • Wystąpienia publiczne
  • Coaching menedżerski
  • Coaching w sprzedaży