KOMUNIKACJA EMPATYCZNA
w oparciu o model NVC
w oparciu o model NVC
Dobry zespół zbudować można dzięki skutecznej komunikacji – takiej, która oparta jest o empatię i uwzględnia potrzeby wszystkich osób.
Komunikacja empatyczna ma na celu budowanie relacji na podstawie wzajemnego szacunku, współpracy i efektywności jednocześnie. Pomaga tworzyć dobrze funkcjonujące zespoły, a także nawiązywać kontakty z klientami.
Jest niezbędna Liderom, którzy nie tylko muszą jasno przekazywać swoje oczekiwania i utrzymywać zaangażowanie pracowników, ale też udzielać konstruktywnych informacji zwrotnych, z zachowaniem dobrej atmosfery w zespole.
Wykorzystanie komunikacji empatycznej usprawnia przepływ informacji w zespole oraz polepsza wzajemne relacje. Uczy jak rozmawiać z pracownikami, aby ich potrzeby zostały zauważone, a oni sami czuli się docenieni i zmotywowani, by podnosić efekty swojej pracy.
⠀
Uczestnicy w wyniku udziału w szkoleniu odkryją możliwości komunikacji empatycznej, która pozwoli lepiej współpracować z zespołem i nim zarządzać.
Dowiedzą się, jak dbać o precyzję i jasność komunikacji, zwiększą świadomość komunikacyjną i przygotują się do empatycznego wyrażania swoich potrzeb oraz uwzględniania potrzeb innych osób i organizacji.
Poznają cztery kroki Komunikacji Konstruktywnej, które usprawnią proces komunikacji oraz przygotują ich do świadomego wyrażania potrzeb.
Poznają model udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.
Nauczą się uwzględniać perspektywy innych osób, co stanowi warunek konieczny do efektywnego prowadzenia trudnych rozmów i rozwiązywania konfliktów.
Celem szkolenia jest również zwiększenie motywacji i zaangażowania, ponieważ uczestnicy, widząc wspólny cel, jakim jest poprawa komunikacji, chętniej przyczyniają się do wspólnego sukcesu zespołu.
Szkolenie skierowane jest do osób pracujących w zespołach, które chcą usprawnić komunikację oraz zbudować lepsze relacje ze współpracownikami
Dzięki udziałowi w tym szkoleniu uczestnicy:
Szkolenie online z nami to w pełni interaktywne i angażujące uczestnika warsztaty.
Odbywają się w czasie rzeczywistym – jest to praca z trenerem na żywo poprzez platformę e-learningową. Uczestnicy widzą się nawzajem, zabierają głos, biorą udział w dyskusji, dostają zadania do wykonania (również grupowe lub w parach). Zupełnie jak na sali szkoleniowej!
Program szkolenia został stworzony tak, by uczestnicy zdobyli zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczną. Każdy uczestnik otrzymuje także dostęp do materiałów szkoleniowych w formacie pdf.
Uczestnicy otrzymują na adres e-mail zaproszenie do pokoju webinarowego. Tuż przed szkoleniem robimy próbę logowania. W razie problemów nasz zespół służy pomocą i wsparciem.
w oparciu o model NVC
Interesuje Cię to szkolenie? Napisz do nas. Odpowiemy na Twoje pytania.