Bezpłatne szkolenie online

7 Zasad Skutecznej Komunikacji

Jak mówić do pracowników tak, żeby rozumieli, wykonywali zadania i współpracowali?

Zobacz, dlaczego czasem tak ciężko się dogadać, co powoduje konflikty i trudności w komunikacji w pracy i przede wszystkim, co możesz z tym zrobić.

Pobierz nagranie

    Imię
    Nazwisko
    Adres e-mail
    Nr telefonu
    Firma
    Stanowisko (wybierz)

    Dowiesz się:

    • W jaki sposób błędy komunikacyjne wpływają na brak zaufania i współpracy w zespole
    • Do czego przydaje się konstruktywna komunikacja w pracy
    • Co zrobić, żeby mimo różnych doświadczeń, poglądów i wartości potrafić się dogadać
    • Jak rozmawiać, aby zostać usłyszanym i zrozumianym
    • Jak słuchać, aby zrozumieć innych

    Wykorzystasz tę wiedzę do:

    • Zwiększenia produktywności i skuteczności swojego zespołu
    • Porozumienia się z szefem — mniej nadmiarowych obowiązków, stresu i konfliktów
    • Wprowadzenia pozytywnych zmian w pracy, ale również w życiu (z komunikacją masz do czynienia na każdym kroku)
    • Zapobiegania konfliktom i wprowadzenia miłej atmosfery w zespole
    • Prowadzenia rozmów i zebrań oraz udzielania informacji zwrotnych
    bezpłatne szkolenie - 7 zasad komunikacji