Bezpłatne szkolenie online

Sprzedane po raz drugi!
Strategie i techniki dosprzedaży

Jak, zamiast przeznaczać duże środki na pozyskiwanie nowych klientów, wykorzystać obecną bazę oferując kolejny produkt czy usługę?

Zobacz, jak utrzymać zaangażowanie i stosować dosprzedaż tak, aby klienci nie „znikali” po pierwszym zakupie oraz byli zainteresowani, a nie zirytowani Twoją kolejną propozycją.

Pobierz nagranie

    Imię
    Nazwisko
    Adres e-mail
    Nr telefonu
    Firma
    Stanowisko (wybierz)

    Dowiesz się:

    • Jakie strategie dosprzedaży warto realizować w B2B oraz B2C?
    • Jak analizować szanse sprzedaży i wykorzystywać potencjalne możliwości Twojej obecnej bazy klientów?
    • Jak zwiększyć zadowolenie klienta i zbudować jego lojalność?
    • Kiedy warto dosprzedać, a kiedy nie?
    • Jak skutecznie poprowadzić rozmowę sprzedażową z klientem, który już kupił?

    Wykorzystasz tę wiedzę do:

    • Wykorzystania obecnej bazy klientów
    • Utrzymania klienta i wzmocnienia jego zadowolenia
    • Uzyskania maksymalnych zysków z jednej transakcji
    • Analizy potencjału klientów i możliwości dosprzedaży
    • Stworzenia schematu rozmowy i uniknięcia błędów i zagrożeń podczas dosprzedaży