strefa wiedzy

Artykuły

Jak dopasować komunikację do potrzeb klienta?

Dla wielu przedsiębiorców i specjalistów pozyskiwanie klientów…

Fundamenty, które tworzą zespół marzeń.

„Nasza firma ma określone wartości, tylko nic z tym nie robi,…
szkolenie otwarte zarządzanie sobą w czasie - wyznaczanie priorytetów, planowanie zadań

Efekt Piły: Jak walczyć z rozpraszaczami i zaoszczędzić 30% czasu?

Ktoś przerwał Ci pracę na krótki moment? Sam ciągle przerywasz, bo masz problemy ze skupieniem i łatwo się dekoncentrujesz? Nie ma znaczenia. Żeby powrócić do zadania i maksimum skupienia, potrzebujesz czasu na ponowny rozbieg. I jest to zmarnowany czas. Zobacz, jak poradzić sobie z rozpraszaczami w pracy, które tworzą Efekt Piły i burzą Twoją koncentrację. Dzięki tym kilku wskazówkom możesz oszczędzić nawet 30% czasu w ciągu dnia!
delegowanie zadań

3 sposoby na szybkie zbudowanie odporności na stres

Stres, napięcia, presja, wyzwania - te stany coraz częściej…

Prokrastynacja – jak zwyciężyć nawyk odkładania na później?

Już, już zabieram się za ten raport. Jeszcze tylko… sprawdzę…

Bezpłatne ebooki

ODBIERZ BEZPŁATNE E-BOOKI

Poznaj sprawdzone wskazówki na kierowanie zespołem, który jest zaangażowany i realizuje cele. Oraz na zwiększenie swojej produktywności dzięki zarządzaniu sobą w czasie.

jak zarządzać zespołem - ebook

Zarządzanie zespołem
6 skutecznych zasad

jak pracować efektywnie zdalnie - ebook

Jestem w pracy, jestem w domu
Jak efektywnie pracować w trybie home office

Bezpłatne webinary

ZOBACZ BEZPŁATNE SZKOLENIE ONLINE

Podczas webinarów nasi eksperci podają sprawdzone techniki, które możesz bez obaw wykorzystać w praktyce w swoim zespole. Wprowadź zmiany i obserwuj efekty, jakie przyniosą.

Wideo

ZOBACZ NASZ KANAŁ NA YOUTUBE

Jak zbudować skuteczny zespół? Dzięki rozwijaniu umiejętności! Poznaj wideo, które umieszczamy na naszym kanale i wykorzystaj praktyczne wskazówki trenerów do tego, aby Twój zespół działał lepiej.

wideo zbuduj skuteczny zespół

Jak odmawiać w pracy? Asertywna odmowa

6 kroków delegowania zadań

Jak się zorganizować? 5 kroków metody Alpen

12 Błędów w komunikacji z zespołem

Jak krytykować i reagować na krytykę asertywnie

Relacje z sali szkoleniowej

Klienci, którzy nam zaufali

firmy
firmy produkcyjne
pomagamy liderom, menedżerom i przedsiębiorcom
szkolą się