• Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • KONTAKT
POROZMAWIAJ Z EKSPERTEM: +48 531 058 864
Future Skills
  • O NAS
    • CASE STUDY
    • ZESPÓŁ FUTURE SKILLS
    • NASZE METODY
    • GRY SZKOLENIOWE
    • PRACUJ Z NAMI
  • OFERTA
    • Szkolenia dla firm
    • Szkolenia otwarte
    • Dofinansowanie KFS i BUR
    • Badania
    • Coaching Menedżerski
    • Wdrożenie Wartości w firmie – Grow by Value Process
  • SZKOLENIA
    • MENEDŻERSKIE
    • SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
    • PRODUKCYJNE / LEAN
    • Team Building
    • EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
    • WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
    • EXCEL i MS OFFICE
    • MOTYWACJA
    • SZKOLENIA ONLINE
  • PRODUKCJA / LEAN
    • Szkolenia Produkcyjne
    • Audyt Procesów
    • Optymalizacja procesów
    • Narzędzia Lean
  • SZKOLENIA OTWARTE
  • OPINIE
  • WIEDZA
    • Artykuły | BLOG
    • Wideo
    • Bezpłatne e-booki
    • Bezpłatne szkolenia – pobierz
  • BEZPŁATNA KONSULTACJA
  • Szukaj
  • Menu Menu

Skuteczna sprzedaż to skuteczny i profesjonalny handlowiec

15 marca 2019/w sprzedaż

Najważniejszym czynnikiem w sprzedaży jest czynnik ludzki. To człowiek zawsze sprzedaje produkt. Ty jako handlowiec jesteś tym najważniejszym czynnikiem, ponieważ to Ty sprzedajesz produkt. Skuteczny handlowiec skutecznie sprzedaje. Na skuteczność handlowca składają się następujące obszary:

OPTYMIZM

osoba, która jest nastawiona entuzjastycznie promieniujE pewnością siebie i pozytywnym nastawieniem, a tym samym ma dużą szansę wywołać równie pozytywne odczucia u potencjalnych klientów. Entuzjastycznie nastawieni sprzedawcy wzbudzają nadzieję, co sprawia, że klienci rozluźniają się, nie wyczuwają agresywnej i nachalnej strategii sprzedaży.

ODPORNOŚĆ

praca w dziale sprzedaży wymaga umiejętności radzenia sobie z niepowodzeniami. Osoba, której brakuje wytrwałości i odporności w obliczu trudności i przeszkód, nie przetrwa w roli handlowca.

EMPATIĘ

umożliwia ona budowanie relacji z klientem. Kompetentny handlowiec sprawia, że ludzie traktują go jak sprzymierzeńca.

Wiara i dostrzeganie pozytywnych stron zarówno w sobie samym jak i ofercie, którą sprzedaje sprzedawca jest ogromnym narzędziem w procesie sprzedaży. Entuzjazm sprzedażowy jest wypadkową pozytywnego nastawienia i znajomości mocnych stron oferty. Można zaryzykować stwierdzenie, że tendencją wszystkich sprzedawców bez względu na branżę, jest brak wiary w mocne strony swojej oferty. Najczęściej wynikają one z poczucia gorszości, tworzonego przez klientów, którzy w trakcie rozmów podrzucają mnóstwo osłabiaczy, np. – macie drogo, za długo, za zielono, za garbato itd., itd. Efekt jest taki, ze nawet Ci mocno asertywni nasiąkają klimatem beznadziei sprzedawanego produktu, co niestety w bardzo negatywny sposób wpływa na ich  realne możliwości sprzedaży. Dlatego tak ważne jest uświadomienie sobie jakie są mocne strony oferty, którą sprzedajesz.

Postawę sprzedażową można przyrównać do góry lodowej – nie widać jej na pierwszy rzut oka. Często nie jesteśmy świadomi jak ogromną ma moc i jak bardzo jest siłą napędową naszego działania. Jest fundamentem, bazą, bez której umiejętności sprzedażowe nie zadziałają.

Jeśli zastanawiasz się nad magicznymi sztuczkami, bajerami i trikami sprzedażowymi i w jaki sposób się ich szybko nauczyć, to warto najpierw odpowiedzieć sobie na pytania dotyczące własnej postawy, własnych przekonań na temat siebie, proponowanych produktów oraz na temat klientów.

  • Na ile czujesz się efektywna/y w tym co robisz?
  • Na ile wierzysz, w rozwiązania, które proponujesz klientom?
  • Na ile uważasz, że miejsce, w którym jesteś, jest miejscem, w którym chcesz być?
  • Na ile masz wpływ na własną skuteczność?
  • Na ile chcesz pracować nad sobą, zarządzać sobą i innymi?

Najważniejszym i najsilniejszym obszarem w sprzedaży jest Twój mózg, a dokładnie myśli i przekonania, które się w nim gromadzą.

Chcąc zarządzać innymi i wywierać skutecznie wpływ, najpierw zacznij od siebie. Mając kontrolę nad swoimi przekonaniami, myślami robisz ogromny krok, by mieć wpływ na swoich klientów. Masz ogromną broń – Twój MÓZG – warto o tym pamiętać nieustannie.

 

autor: Katarzyna Ujek

 

Tagi: obsługa klienta, przedstawiciel handlowy, sprzedaż
Doceń i poleć nas
  • Udostępnij Facebook
  • Udostępnij Twitter
  • Share on WhatsApp
  • Udostępnij LinkedIn
  • Wyślij e-mail
https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/skhandlowiec.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:45:072019-03-17 14:08:04Skuteczna sprzedaż to skuteczny i profesjonalny handlowiec
Artykuły, które również mogą się Tobie spodobać
Co to jest profesjonalna obsługa Klienta?
Jak dopasować komunikację do potrzeb klienta?
Wybór przedstawiciela handlowego
Wygodne buty czy hełm ochronny, co powinno stanowić podstawowe wyposażenie profesjonalnego handlowca?
Merchandising – odsprzedaż i dystrybucja
Skuteczne techniki sprzedaży. cz2

Zapraszamy na facebooka!

Obserwuj nas, żeby widzieć najnowsze informacje, ciekawe merytoryczne wpisy, udostępniane materiały, nadchodzące bezpłatne szkolenia oraz naszą pracę od kulis

Odbierz bezpłatnego ebooka

ebook jak efektywnie pracować w trybie home office

Jak Pracować w Trybie Home Office

Kategorie

  • Bez kategorii (3)
  • case study (2)
  • emocje (6)
  • kompetencja managerskie (29)
  • komunikacja (18)
  • leadership (16)
  • motywacja (8)
  • obsługa klienta (4)
  • produkcyjne (4)
  • rekrutacja (1)
  • sprzedaż (8)
  • stres (7)
  • wystąpienia publiczne (7)
  • zarządzanie (16)
  • zarządzanie sobą w czasie (8)

Tagi

asertywność czas efektywność osobista emocje historie z życia wzięte kierowanie zespołem klient kompetencje lidera kompetencje społeczne komunikacja konflikt leadership lider menedżerskie merchandising motywacja nieporozumienie obsługa klienta organizacja pracy perswazja planowanie porozumienie praca zespołowa przedstawiciel handlowy przemówienia przywództwo realizowanie celów realizowanie zadań rekrutacja relacje w zespole rozmowa z pracownikiem skuteczna komunikacja sprzedaż stres sukces szacunek wartości współpraca wywieranie wpływu zadania zarzadzanie czasem zarządzanie zarządzanie sobą w czasie zasady zespół

Pomagamy złożyć wniosek o dofinansowanie KFS i BUR

Nasze szkolenia mogą zostać zrealizowane ze środków w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego KFS oraz dofinansowania BUR.

Pomagamy w uzyskaniu dofinansowania szkoleń.

Udzielimy wsparcia w wypełnieniu formalności. Pomożemy w określeniu potrzeb szkoleniowych oraz doborze szkoleń odpowiednich dla konkretnych pracowników.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
 
  • Skontaktuj się z nami!
  • Sprawdzimy możliwości Twojej firmy.
  • Pomożemy dobrać szkolenia i złożyć wniosek.
Future Skills

KONTAKT

Future Skills Spółka z o.o.

tel. + 48 531 058 864
tel. + 48 577 851 333
szkolenia@futureskills.pl

Adres biura, adres do korespondencji:

ul. Bacciarellego 4a
51-649 Wrocław

NIP: 8982290422
Numer KRS: 0001024069

MENU

  • O NAS
  • SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
  • SZKOLENIA OTWARTE
  • COACHING
  • AKADEMIE
  • REFERENCJE
  • KONTAKT

NEWSLETTER:

Zapisz się na newsletter i otrzymuj najnowsze informacje.




akredytacje

  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • REGULAMIN SZKOLEŃ
© Copyright - Future Skills 2022
Scroll to top

Aby zapewnić wysoką jakość usług nasza ta strona używa ciasteczek! Kontynuując jej przeglądanie zgadzasz się na ich użycie.

OKDowiedz się więcej

Ustawienia prywatności i ciasteczek



Ciasteczka

Ciasteczka (cookies) są to niewielkie pliki tekstowe, umożliwiające przechowywanie informacji lub uzyskanie dostępu do informacji już wcześniej zachowanej w urządzeniu końcowym Użytkownika.

Nasza strona internetowa używa ciasteczek, które wykorzystywane są do prawidłowego działania serwisu (utrzymanie sesji i cele statystyczne i analityczne). Ciasteczka nie przechowują danych osobowych.

Ciasteczka funkcjonalne

Nasz Sklep, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Są to niewielkie pliki, które są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.), m.in. w celu umożliwienia Ci korzystania z wszystkich funkcjonalności Sklepu.

Pliki cookies nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia. Ponadto w każdej chwili możesz je usunąć – korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki. Korzystając z tych opcji możesz również blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości.

Google Analytics Cookies

Google Analytics pozwala nam śledzić ruch na witrynie, zainteresowanie użytkowników oraz pozyskiwać informacje o zainteresowaniu witryną.

Jeśli nie chcesz żeby dane te były zbierane - możesz wyłączyć tą opcję

Pozostałe zewnętrzne serwisy

Używamy także zasobów innych zewnętrznych serwisów: Google Webfonts, Google Maps oraz zewnętrznych serwisów video aby dostarczać treści w jak najlepszy sposób. Jeśli chcesz możesz wyłączyć ich integrację - jednak może to znacznie ograniczyć funkcjonalność strony Zmiany będą widoczne po przeładowaniu strony

Google Webfont:

Google Map:

Vimeo i Youtube video:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Polityka prywatności
Accept settingsHide notification only

Dostosuj preferencje dotyczące zgód

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.
X