Pomagamy złożyć wniosek o dofinansowanie KFS i BUR
Nasze szkolenia mogą zostać zrealizowane ze środków w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego KFS oraz dofinansowania BUR.
Pomagamy w uzyskaniu dofinansowania szkoleń.
Udzielimy wsparcia w wypełnieniu formalności. Pomożemy w określeniu potrzeb szkoleniowych oraz doborze szkoleń odpowiednich dla konkretnych pracowników.
KONTAKT
Future Skills Spółka z o.o.
Szkolenia, projekty, konsultacja:
tel. + 48 531 058 864
tel. + 48 577 851 333
szkolenia@futureskills.pl
Webinary, kursy online, sprawy techniczne:
Adres biura, adres do korespondencji:
ul. Bacciarellego 4a
51-649 Wrocław
NIP: 8982290422
Numer KRS: 0001024069
MENU
Jak zarządzać czasem swoim i zespołu? – trudne początki
/w kompetencja managerskie, leadership, zarządzanie, zarządzanie sobą w czasiePolacy marnują czas w pracy. Przeciętnie przepalają go ponad godzinę! Co wtedy robią? Jak Lider może temu zapobiec? A może sam/a marnujesz czas na niepotrzebne zadania?
Jaki powinien być Lider?
/w kompetencja managerskie, leadership, zarządzanie, zarządzanie sobą w czasie5 kroków metody Alpen
/w zarządzanie sobą w czasieJak mieć więcej czasu i realizować wszystkie zadania? Trzeba umieć zarządzać sobą w czasie – pytanie: od czego zacząć?
Odpowiedź na pytania „jak mieć więcej czasu?” i „jak nie mieć zaległości?” jest prosta. Potrzebujesz umiejętności zarządzania sobą w czasie. Ale realizacja może przynieść pewne trudności. Od czego zacząć organizowanie swojej pracy i życia? Odpowiedź znajdziesz w wideo: 5 kroków metody Alpen!
Czytaj dalej
Stres wyniszcza ponad połowę Polaków – jakie są jego „ciche” skutki?
/w stresWedług badań Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego ponad połowa Polaków (55%) deklaruje, że ich stres zwiększył się w przeciągu ostatniego roku.
Ten poziom nadal jeszcze nie opadł – życie w stanie ciągłego napięcia odbija się nie tylko na samopoczuciu, ale też na wynikach pracy i naszym stanie fizycznym. Czy to możliwe, że dojdziemy do momentu, w którym „żyłka pęknie?”
Czytaj dalej
Nie potrafimy pracować efektywnie! Oto powody
/w stres, zarządzanie sobą w czasieNie potrafimy pracować efektywnie i realizować wszystkich powierzonych zadań. Przepalamy czas pracy i sami tworzymy sobie zaległości. Dlaczego tak jest?
„Jak zwykle to samo! Jak sam czegoś nie zrobię, nie dopilnuję i nie skontroluję to oczywiście pracownicy nie zrobią tego jak należy. Wszystko jest na mojej głowie!”
To słowa Bartka – szefa zespołu sprzedażowego. Czy brzmią znajomo? Też masz tak, że jak nie zrobisz czegoś samodzielnie od początku do końca, to już wiesz, że będzie katastrofa i poprawianie po innych? Przeczytaj koniecznie ten artykuł
Czytaj dalej
Gdzie ucieka Twój czas?
/w motywacja, zarządzanie sobą w czasie„Jest piątkowy wieczór, a ja się zastanawiam, w co włożyć ręce. Czy ogarniać sprawy bieżące, czy zaległe, a może zaplanować najbliższy tydzień a może wszystko na raz?
Zastanawiasz się, gdzie gubisz swój cenny czas? Jak pracować efektywnie, wykonać wszystkie zadania i obowiązki? Jak mieć czas na hobby, czas dla siebie? Być może powodem Twojego braku czasu nie jest wcale ilość rzeczy do zrobienia, a to jak do nich podchodzisz.
Zobacz co powoduje, że Twój czas ucieka.
Czytaj dalej
Najkrótsza droga do nieporozumienia
/w emocje, komunikacjaCo jest najczęstszym powodem konfliktów i problemów, które pojawiają się w pracy, w zespole, w relacjach z bliskimi?
Przeważająca część konfliktów jest skutkiem nieporozumień i niedopowiedzeń! Brak szczerości i asertywności, oraz ogólnie nieumiejętnie prowadzona komunikacja, powoduje błędy, które przekładają się na pogorszenie atmosfery pracy w zespole, brak współpracy, spadek motywacji i kiepskie wyniki zarówno zespołu, jak i całej firmy.
Jaka jest najkrótsza droga do nieporozumienia? Sprawdź czy tak robisz i zobacz jak uniknąć konfilktów!
Czytaj dalej
Dlaczego nie możemy się dogadać w pracy?
/w emocje, komunikacjaDlaczego czasem w pracy tak ciężko się dogadać?
Jak na tak podstawową i niezbędną umiejętność jaką jest Komunikacja, popełniamy na jej polu mnóstwo błędów! Jakie są najczęstsze?
Część trudności wynika z braku kompetencji, a także z powodu niedopasowania osób na konkretnych stanowiskach. Jeśli chcesz, aby zespół, w którym pracujesz należał do tych najlepszych, przyjrzyj się w jaki sposób komunikują się jego członkowie, a następnie wprowadź zasady, które pomogą wyeliminować błędy.
A zatem, jakie to przeszkody i bariery komunikacyjne spotykamy na swojej drodze do budowania wartościowych relacji?
Czytaj dalej
Jak dopasować komunikację do potrzeb klienta?
/w komunikacja, obsługa klienta, sprzedażDla wielu przedsiębiorców i specjalistów pozyskiwanie klientów i sprzedaż własnych usług to najtrudniejsze aspekty prowadzenia biznesu. Jeśli już zatrudniamy w tym celu handlowców, to ich kwalifikacje często nie przystają do obecnych wymagań rynku, a e-maile, które wysyłają do potencjalnych klientów zamiast przyciągać, często działają na szkodę firmy. Jak zatem w tak trudnych czasach pozyskać klientów i prowadzić sprzedaż, by osiągnąć wymarzone rezultaty?
Czytaj dalej
Fundamenty, które tworzą zespół marzeń.
/w kompetencja managerskie, komunikacja, leadership„Nasza firma ma określone wartości, tylko nic z tym nie robi, nikt się nimi nie interesuje i nawet nie wie do końca co oznaczają, nie mówiąc już o stosowaniu się do nich.” – usłyszałam kiedyś od jednego z członków zespołu dużej, polskiej firmy.
Mała dwuosobowa, średnia, duża, polska czy międzynarodowa korporacja – to nie ma większego znaczenia. Wszędzie pracują ludzie, którzy mają wady i zalety, upodobania i preferencje, co do sposobu komunikacji. Ludzie z przekonaniami głęboko zakorzenionymi w głębi siebie i doświadczeniami zbieranymi przez lata. Z tych wszystkich względów niesamowicie ważne jest, by znaleźć wspólny mianownik – fundament, na którym zostanie zbudowane imperium.
Czytaj dalej