Pomagamy złożyć wniosek o dofinansowanie KFS i BUR
Nasze szkolenia mogą zostać zrealizowane ze środków w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego KFS oraz dofinansowania BUR.
Pomagamy w uzyskaniu dofinansowania szkoleń.
Udzielimy wsparcia w wypełnieniu formalności. Pomożemy w określeniu potrzeb szkoleniowych oraz doborze szkoleń odpowiednich dla konkretnych pracowników.
KONTAKT
Future Skills Spółka z o.o.
Szkolenia, projekty, konsultacja:
tel. + 48 531 058 864
tel. + 48 577 851 333
szkolenia@futureskills.pl
Webinary, kursy online, sprawy techniczne:
Adres biura, adres do korespondencji:
ul. Bacciarellego 4a
51-649 Wrocław
NIP: 8982290422
Numer KRS: 0001024069
MENU
Co ma bunt dwulatka do asertywności…
/w komunikacjaCo ma bunt dwulatka do asertywności…
Czytaj dalej
Motywacja – od Maslowa do Vrooma
/w kompetencja managerskie, motywacjaMotywacja – od Maslowa do Vrooma.
Co sprawia, że nam się chce, dlaczego w określonych sytuacjach zadania niemalże „robią się same”, mamy stan flow i płyniemy na fali, ledwie zauważając upływający czas, a niekiedy idzie jak po grudzie, nic się nie klei i szukamy tylko wymówek, by nie zabrać się do pracy. Czytaj dalej
Wygodne buty czy hełm ochronny, co powinno stanowić podstawowe wyposażenie profesjonalnego handlowca?
/w sprzedażWygodne buty czy hełm ochronny, co powinno stanowić podstawowe wyposażenie profesjonalnego handlowca? Jak sądzisz dlaczego pytam i dlaczego taki akurat zestaw akcesoriów przedstawiam Ci do wyboru?
Na jednym z ostatnio przeprowadzonych szkoleń dla zespołu handlowców zapytałam uczestników, co powinien robić handlowiec aby dobrze sprzedawać swoje usługi lub produkty? Co powinien robić aby mieć wyniki i realizować plan? Czytaj dalej
Pomodoro
/w kompetencja managerskie, zarządzanie sobą w czasieNa kłopoty – POMIDOR.
Na zdrowotne na pewno. Ale nie będzie to artykuł o wartościach odżywczych i bogactwie witamin nagrzanych słońcem pomidorów. POMODORO to znana, bardzo prosta i skuteczna metoda zarządzania zadaniami i efektywności osobistej. Czytaj dalej
Przemówienie – jak się za to zabrać? Cz. I
/w kompetencja managerskie, wystąpienia publicznePrzemówienie – jak się za to zabrać? Cz. I
Mark Twain – ten od Przygód Tomka Sawyera i Przygód Hucka (ktoś jeszcze pamięta te książki?) powiedział, że sekret dobrej improwizacji tkwi w solidnym przygotowaniu. I nic tego nie zmieni. Przygotowanie dobrego wystąpienia, przemówienia, prezentacji biznesowej wymaga czasu. Czytaj dalej
Skuteczne techniki sprzedaży. cz2
/w sprzedażSkuteczne techniki sprzedaży. cz 2
Być może jesteś początkującym sprzedawcą lub dopiero założyłeś firmę i chcesz dowiedzieć się, co robić aby zaczęła ona przynosić większe zyski. A może pierwsze kroki w sprzedaży masz już za sobą i szukasz sposobów, by poprawić swoje dotychczasowe wyniki? Bez względu na to, które zdanie opisuje cię lepiej, dowiesz się tutaj jakie techniki są skuteczne i pomogą Ci osiągnąć zamierzony cel. Zebrałam tutaj swoje kilkuletnie doświadczenie handlowe i masę przydatnych wskazówek, które z pewnością pomogą ci sprzedawać więcej! Czytaj dalej
Wystąpienia – praktyczne sposoby na stres
/w stres, wystąpienia publiczneWystąpienia – praktyczne sposoby na stres
Umiejętność ubierania w słowa swoich myśli, to umiejętność bardzo przydatna. Dzięki niej sprawnie się komunikujemy, przekazujemy nasze oczekiwania, mówimy o naszych uczuciach czy planach. To umiejętność, której opanowanie może nam bardzo pomóc w realizacji naszych życiowych celów, tak prywatnych jak i zawodowych. Dla wielu osób konieczność mówienia do innych, szczególnie na szerszym forum, to ciągle duży stres. Jednak praca z ludźmi często wymaga od nas tej sprawności. Czytaj dalej
Asertywny kontakt z samym sobą
/w kompetencja managerskie, komunikacjaAsertywny kontakt z samym sobą…
Maria Król-Fijewska w swojej książce „Stanowczo, łagodnie, bez lęku” przytacza następujący dowcip: Czytaj dalej
Zostałeś szefem i co dalej?
/w kompetencja managerskie, leadershipZostałeś szefem i co dalej? Expose szefa.
Czy zdarzyło ci się stanąć przed zespołem w roli szefa ze świadomością, że wczoraj byli jeszcze twoimi kolegami? Czy pamiętasz te pustkę i niepewność co dalej, jak sobie poradzić, co powiedzieć, w jaki sposób ułożyć relacje, by odnaleźć się w nowej roli? Jak zbudować autorytet wśród często starszych lub bardziej doświadczonych pracowników? Czytaj dalej
Dlaczego warto być odpornym na stres i skutecznie zarządzać emocjami w pracy?
/w kompetencja managerskie, stresDlaczego warto być odpornym na stres i skutecznie zarządzać emocjami w pracy?
Odporność na stres oraz efektywne zarządzanie emocjami w pracy stają się dziś wymogiem i kluczowymi kompetencjami XXI wieku. Coraz bardziej wzrasta zapotrzebowanie na umiejętne radzenie sobie z presją i wyzwaniami jakie można spotkać w środowisku zawodowym. Czytaj dalej