• Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • KONTAKT
POROZMAWIAJ Z EKSPERTEM: +48 531 058 864
Future Skills
  • O NAS
    • CASE STUDY
    • ZESPÓŁ FUTURE SKILLS
    • NASZE METODY
    • GRY SZKOLENIOWE
    • PRACUJ Z NAMI
  • OFERTA
    • Szkolenia dla firm
    • Szkolenia otwarte
    • Dofinansowanie KFS i BUR
    • Badania
    • Coaching Menedżerski
    • Wdrożenie Wartości w firmie – Grow by Value Process
  • SZKOLENIA
    • MENEDŻERSKIE
    • SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
    • PRODUKCYJNE / LEAN
    • Team Building
    • EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
    • WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
    • EXCEL i MS OFFICE
    • MOTYWACJA
    • SZKOLENIA ONLINE
  • PRODUKCJA / LEAN
    • Szkolenia Produkcyjne
    • Audyt Procesów
    • Optymalizacja procesów
    • Narzędzia Lean
  • SZKOLENIA OTWARTE
  • OPINIE
  • WIEDZA
    • Artykuły | BLOG
    • Wideo
    • Bezpłatne e-booki
    • Bezpłatne szkolenia – pobierz
  • BEZPŁATNA KONSULTACJA
  • Szukaj
  • Menu Menu

Emocjonalny detoks – jak szybko poradzić sobie z destrukcyjnymi emocjami

15 marca 2019/w emocje, stres

Emocjonalny detoks-jak szybko poradzić sobie z destrukcyjnymi emocjami

Emocje potrafią wyprowadzić nas w pole, każdy pewnie z nas miał sytuację kiedy „krew go zalewała” albo szlag trafił. Bywa, że w pracy jesteśmy przytłoczeniu obowiązkami, spotykamy się z „trudnymi” emocjami swoimi, czy kolegów, wpadamy w gniew, czy irytację oraz doświadczamy silnych emocji, które niestety towarzyszą nam po powrocie z pracy. Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/radzeniesobieztrudnymi.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:36:332019-03-17 14:05:19Emocjonalny detoks – jak szybko poradzić sobie z destrukcyjnymi emocjami

Asertywna obsługa trudnego klienta

15 marca 2019/w obsługa klienta

Asertywna obsługa trudnego klienta – 6 sposobów na radzenie sobie z trudnymi klientami

Klienci, którzy nam dziękują za pomoc, uśmiechną się do nas po udanej transakcji i docenią rzeczywiście potrafią sprawić, że pojawia się w tym zawodzie niezmierna satysfakcja i jest to bez dwóch zdań miód na serce doradcy, konsultanta. Niestety świat obsługi klienta nie zawsze jest usłany różami i pojawią się też sytuacje trudne. Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/radzeniesobiezkli.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:35:422019-03-17 14:05:03Asertywna obsługa trudnego klienta

Przemówienie – jak się za to zabrać? Cz. II

15 marca 2019/w leadership, wystąpienia publiczne

Po co opowiadasz? Co chcesz osiągnąć? Jaki jest cel Twojego wystąpienia, Twojej prezentacji?

Co słuchacze powinni zapamiętać? Kim są Twoi słuchacze? CO chcieliby od Ciebie usłyszeć?  Czego potrzebują? Jakie są ich zainteresowania? Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/przemowienia-jaksiezabrac.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:34:372019-03-17 14:04:43Przemówienie – jak się za to zabrać? Cz. II

Delegowanie zadań krok po kroku

15 marca 2019/w kompetencja managerskie, leadership, zarządzanie

DELEGOWANIE ZADAŃ KROK PO KROKU

Delegowanie zadań to jedna z najważniejszych kompetencji menedżera. Jednak większość przełożonych nie lubi lub nie potrafi skutecznie delegować. Wydaje im się, że szybciej będzie, jak sami wykonają dane zadanie, niż kiedy zaczną komuś tłumaczyć co jest do zrobienia. Poza tym boją się, że stracą kontrolę w firmie lub nie ufają umiejętnościom podwładnych. Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/delegowaniezadanjaksiezabrac.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:33:122019-03-17 14:04:26Delegowanie zadań krok po kroku

6 zasad skutecznego motywowania

15 marca 2019/w motywacja

6 zasad skutecznego motywowania.

Jak sprawić, by pracownicy w Twoim zespole mieli więcej energii i zapału do pracy? Co zrobić, aby by z radością realizowali zadania, a ich motywacja utrzymywała się stale na zadowalającym poziomie? Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/skmotywowanie.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:32:272019-03-17 14:04:116 zasad skutecznego motywowania

Co ma bunt dwulatka do asertywności…

15 marca 2019/w komunikacja

Co ma bunt dwulatka do asertywności…

O tym okresie rozwoju dziecka krążą legendy. Na pewno zdarzyło Ci słyszeć opowieści znajomych, a może już sam doświadczyłeś, co to znaczy bunt dwulatka. Nie – straszne słowo w ustach malucha, z którym trudno wygrać…

Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/bunt2latka.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:31:422019-03-17 14:03:56Co ma bunt dwulatka do asertywności…

Motywacja – od Maslowa do Vrooma

15 marca 2019/w kompetencja managerskie, motywacja

Motywacja – od Maslowa do Vrooma.

Co sprawia, że nam się chce, dlaczego w określonych sytuacjach zadania niemalże „robią się same”, mamy stan flow i płyniemy na fali, ledwie zauważając upływający czas, a niekiedy idzie jak po grudzie, nic się nie klei i szukamy tylko wymówek, by nie zabrać się do pracy. Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/motywacjaod.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:30:022019-03-17 14:03:15Motywacja – od Maslowa do Vrooma

Wygodne buty czy hełm ochronny, co powinno stanowić podstawowe wyposażenie profesjonalnego handlowca?

15 marca 2019/w sprzedaż

Wygodne buty czy hełm ochronny, co powinno stanowić podstawowe wyposażenie profesjonalnego handlowca? Jak sądzisz dlaczego pytam i dlaczego taki akurat zestaw akcesoriów przedstawiam  Ci do wyboru?

Na jednym z ostatnio przeprowadzonych szkoleń dla zespołu handlowców zapytałam uczestników, co powinien robić handlowiec aby dobrze sprzedawać swoje usługi lub produkty? Co powinien robić aby mieć wyniki i realizować plan? Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/butyhandlowca.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:29:052019-03-17 14:02:54Wygodne buty czy hełm ochronny, co powinno stanowić podstawowe wyposażenie profesjonalnego handlowca?

Pomodoro

15 marca 2019/w kompetencja managerskie, zarządzanie sobą w czasie

Na kłopoty – POMIDOR.

Na zdrowotne na pewno. Ale nie będzie to artykuł o wartościach odżywczych i bogactwie witamin nagrzanych słońcem pomidorów. POMODORO to znana, bardzo prosta i skuteczna metoda zarządzania zadaniami i efektywności osobistej. Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/pomodoro.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:28:122019-03-17 14:02:35Pomodoro

Przemówienie – jak się za to zabrać? Cz. I

15 marca 2019/w kompetencja managerskie, wystąpienia publiczne

Przemówienie – jak się za to zabrać? Cz. I

Stało się. Masz przygotować wystąpienie. Jak się za to zabrać?

Mark Twain – ten od Przygód Tomka Sawyera i Przygód Hucka (ktoś jeszcze pamięta te książki?) powiedział, że sekret dobrej improwizacji tkwi w solidnym przygotowaniu. I nic tego nie zmieni. Przygotowanie dobrego wystąpienia, przemówienia, prezentacji biznesowej wymaga czasu. Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/przem2.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:26:422019-03-17 14:02:20Przemówienie – jak się za to zabrać? Cz. I
Strona 5 z 7«‹34567›»

Zapraszamy na facebooka!

Obserwuj nas, żeby widzieć najnowsze informacje, ciekawe merytoryczne wpisy, udostępniane materiały, nadchodzące bezpłatne szkolenia oraz naszą pracę od kulis

Odbierz bezpłatnego ebooka

ebook jak efektywnie pracować w trybie home office

Jak Pracować w Trybie Home Office

Kategorie

  • Bez kategorii (3)
  • case study (2)
  • emocje (6)
  • kompetencja managerskie (29)
  • komunikacja (18)
  • leadership (17)
  • motywacja (8)
  • obsługa klienta (4)
  • produkcyjne (4)
  • rekrutacja (1)
  • sprzedaż (8)
  • stres (7)
  • wystąpienia publiczne (7)
  • zarządzanie (17)
  • zarządzanie sobą w czasie (8)

Tagi

asertywność czas efektywność osobista emocje historie z życia wzięte kierowanie zespołem klient kompetencje lidera kompetencje społeczne komunikacja konflikt leadership lider menedżerskie merchandising motywacja nieporozumienie obsługa klienta organizacja pracy perswazja planowanie porozumienie praca zespołowa przedstawiciel handlowy przemówienia przywództwo realizowanie celów realizowanie zadań rekrutacja relacje w zespole rozmowa z pracownikiem skuteczna komunikacja sprzedaż stres sukces szacunek wartości współpraca wywieranie wpływu zadania zarzadzanie czasem zarządzanie zarządzanie sobą w czasie zasady zespół

Pomagamy złożyć wniosek o dofinansowanie KFS i BUR

Nasze szkolenia mogą zostać zrealizowane ze środków w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego KFS oraz dofinansowania BUR.

Pomagamy w uzyskaniu dofinansowania szkoleń.

Udzielimy wsparcia w wypełnieniu formalności. Pomożemy w określeniu potrzeb szkoleniowych oraz doborze szkoleń odpowiednich dla konkretnych pracowników.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
 
  • Skontaktuj się z nami!
  • Sprawdzimy możliwości Twojej firmy.
  • Pomożemy dobrać szkolenia i złożyć wniosek.
Future Skills

KONTAKT

Future Skills Spółka z o.o.

tel. + 48 531 058 864
tel. + 48 577 851 333
szkolenia@futureskills.pl

Adres biura, adres do korespondencji:

ul. Bacciarellego 4a
51-649 Wrocław

NIP: 8982290422
Numer KRS: 0001024069

MENU

  • O NAS
  • SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
  • SZKOLENIA OTWARTE
  • COACHING
  • AKADEMIE
  • REFERENCJE
  • KONTAKT

NEWSLETTER:

Zapisz się na newsletter i otrzymuj najnowsze informacje.




akredytacje

  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • REGULAMIN SZKOLEŃ
© Copyright - Future Skills 2022
Scroll to top

Aby zapewnić wysoką jakość usług nasza ta strona używa ciasteczek! Kontynuując jej przeglądanie zgadzasz się na ich użycie.

OKDowiedz się więcej

Ustawienia prywatności i ciasteczek



Ciasteczka

Ciasteczka (cookies) są to niewielkie pliki tekstowe, umożliwiające przechowywanie informacji lub uzyskanie dostępu do informacji już wcześniej zachowanej w urządzeniu końcowym Użytkownika.

Nasza strona internetowa używa ciasteczek, które wykorzystywane są do prawidłowego działania serwisu (utrzymanie sesji i cele statystyczne i analityczne). Ciasteczka nie przechowują danych osobowych.

Ciasteczka funkcjonalne

Nasz Sklep, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Są to niewielkie pliki, które są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.), m.in. w celu umożliwienia Ci korzystania z wszystkich funkcjonalności Sklepu.

Pliki cookies nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia. Ponadto w każdej chwili możesz je usunąć – korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki. Korzystając z tych opcji możesz również blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości.

Google Analytics Cookies

Google Analytics pozwala nam śledzić ruch na witrynie, zainteresowanie użytkowników oraz pozyskiwać informacje o zainteresowaniu witryną.

Jeśli nie chcesz żeby dane te były zbierane - możesz wyłączyć tą opcję

Pozostałe zewnętrzne serwisy

Używamy także zasobów innych zewnętrznych serwisów: Google Webfonts, Google Maps oraz zewnętrznych serwisów video aby dostarczać treści w jak najlepszy sposób. Jeśli chcesz możesz wyłączyć ich integrację - jednak może to znacznie ograniczyć funkcjonalność strony Zmiany będą widoczne po przeładowaniu strony

Google Webfont:

Google Map:

Vimeo i Youtube video:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Polityka prywatności
Accept settingsHide notification only

Dostosuj preferencje dotyczące zgód

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.
X