• Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • KONTAKT
POROZMAWIAJ Z EKSPERTEM: +48 531 058 864
Future Skills
  • O NAS
    • CASE STUDY
    • ZESPÓŁ FUTURE SKILLS
    • NASZE METODY
    • GRY SZKOLENIOWE
    • PRACUJ Z NAMI
  • OFERTA
    • Szkolenia dla firm
    • Szkolenia otwarte
    • Dofinansowanie KFS i BUR
    • Badania
    • Coaching Menedżerski
    • Wdrożenie Wartości w firmie – Grow by Value Process
  • SZKOLENIA
    • MENEDŻERSKIE
    • SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
    • PRODUKCYJNE / LEAN
    • Team Building
    • EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
    • WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
    • EXCEL i MS OFFICE
    • MOTYWACJA
    • SZKOLENIA ONLINE
  • PRODUKCJA / LEAN
    • Szkolenia Produkcyjne
    • Audyt Procesów
    • Optymalizacja procesów
    • Narzędzia Lean
  • SZKOLENIA OTWARTE
  • OPINIE
  • WIEDZA
    • Artykuły | BLOG
    • Wideo
    • Bezpłatne e-booki
    • Bezpłatne szkolenia – pobierz
  • BEZPŁATNA KONSULTACJA
  • Szukaj
  • Menu Menu
delegowanie zadań i uprawnień

Zarządzanie zespołem rozproszonym

15 marca 2019/w kompetencja managerskie, zarządzanie

Obecny rynek pracy wymusza nowe sposoby organizacji pracy.

Coraz częściej, nawet w ramach jednej organizacji powstają zespoły, które stale współpracują ze sobą, nie przebywając w jednym biurze. Zespoły rozproszone działają dla realizacji wspólnego celu, ale z różnych miejsc. Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/zarzzesprozpr.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:47:442019-03-17 14:08:45Zarządzanie zespołem rozproszonym

Jak skutecznie zrekrutować pracownika w 4 krokach?

15 marca 2019/w kompetencja managerskie, rekrutacja

Mogłoby się wydawać, że wybranie pracownika do pracy nie jest jakimś szczególnie trudnym zadaniem, szczególnie, że wiemy kogo szukamy i to my jako pracodawca stawiamy oczekiwania, które potencjalny kandydat ma spełnić. Następnie ogłoszenie o pracę, aplikacje spływają, spotykamy się z wybranymi kandydatami i finalnie decydujemy. Sprawa jednak nie jest tak prosta jakby się wydało – z kilku powodów. Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/jakskuteczniezrekrutowac.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:46:412019-03-17 14:08:24Jak skutecznie zrekrutować pracownika w 4 krokach?

Skuteczna sprzedaż to skuteczny i profesjonalny handlowiec

15 marca 2019/w sprzedaż

Najważniejszym czynnikiem w sprzedaży jest czynnik ludzki. To człowiek zawsze sprzedaje produkt. Ty jako handlowiec jesteś tym najważniejszym czynnikiem, ponieważ to Ty sprzedajesz produkt. Skuteczny handlowiec skutecznie sprzedaje. Na skuteczność handlowca składają się następujące obszary: Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/skhandlowiec.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:45:072019-03-17 14:08:04Skuteczna sprzedaż to skuteczny i profesjonalny handlowiec

Prezentacje na miarę Steva Jobsa

15 marca 2019/w kompetencja managerskie, komunikacja, leadership, wystąpienia publiczne

Kiedyś nie byłem pewien, co oznacza słowo „charyzma”, ale spotkałem Steve’a Jobsa i od tamtej pory już wiem – tak o jednym z największych wizjonerów w branży IT i twórczym geniuszu mówił Larry Tesler, były szef zespołu naukowego Apple’a. Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/bycjakjobs.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:43:292019-03-17 14:07:49Prezentacje na miarę Steva Jobsa

Wywieranie wpływu i perswazji cz.2

15 marca 2019/w kompetencja managerskie, komunikacja

W świecie Biznesu często spotykamy się z różnymi działaniami, które mają wywołać konkretne zachowanie: spowodować, że klient coś od nas kupi, zainteresuje się naszymi usługami, przyjdzie na nasze wydarzenie i wiele innych. Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/wywwplywuipersf.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:42:312019-03-17 14:07:32Wywieranie wpływu i perswazji cz.2

Dlaczego inteligencja emocjonalna pomaga w zarządzaniu emocjami

15 marca 2019/w emocje, zarządzanie

 „Inteligencja Emocjonalna to zdolności rozpoznawania przez nas naszych własnych uczuć i uczuć innych, to zdolności motywowania się i kierowania zarówno naszymi uczuciami, jak i osób, z którymi łączy nas jakaś więź.” Daniel Goleman

Inteligencja emocjonalna, obejmuje takie talenty jak:

Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/inteligencjaemocjonalnawzarz.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:41:172019-03-17 14:07:13Dlaczego inteligencja emocjonalna pomaga w zarządzaniu emocjami

Techniki wywierania wpływu i perswazji

15 marca 2019/w kompetencja managerskie, komunikacja

Techniki wywierania wpływu i perswazji

W dzisiejszych czasach wywieranie wpływu i perswazja są stosowane w naprawdę wielu dziedzinach naszego życia. Wiedza na temat ich wykorzystywania jest dostępna dla każdego. Jak sprawić, by korzystanie z nich było w 100% etyczne oraz jak nauczyć się je rozpoznawać w działaniach innych ludzi? Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/techwywwpiper.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:40:092019-03-17 14:06:26Techniki wywierania wpływu i perswazji

Co to jest profesjonalna obsługa Klienta?

15 marca 2019/w obsługa klienta

 Co to jest profesjonalna obsługa Klienta?

  1. To sposób funkcjonowania w Firmie, który zakłada stawianie Klienta na pierwszym miejscu w każdym aspekcie działalności.
  2. Komunikowanie się z Klientem w taki sposób, aby wspólnie osiągnąć porozumienie, zarówno na poziomie racjonalnym (fakty, informacje, działania), jak i emocjonalnym (niewerbalne, emocjonalne aspekty relacji).
  3. Traktowanie Klienta, jako Partnera, co zakłada troskę o jego potrzeby i powodzenie podejmowanych przez niego działań.
  4. Sposób budowania kontaktu, który zakłada inwestowanie czasu i działań w to, aby Przedstawiciel czuł satysfakcję i radość wynikającą z rozpoczęcia i trwania relacji z Klientem.

Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/obslugaklienta.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:39:092019-03-17 14:06:07Co to jest profesjonalna obsługa Klienta?

Wybór przedstawiciela handlowego

15 marca 2019/w sprzedaż

Podstawą w wyborze przedstawiciela handlowego jest odpowiedź na pytanie, jakie kompetencje powinien posiadać idealny kandydat?

Oczywiście termin „kompetencje” jest bardzo szeroki i może się za nim kryć wiele innych pojęć, jak np. pożądane cechy osobowości, wiedza, umiejętności, zdolności (np. poznawcze) czy nawet wyznawane wartości. Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/wyborprzedsthand.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:38:172019-03-17 14:05:50Wybór przedstawiciela handlowego

Expose szefa – jak to zrobić?

15 marca 2019/w kompetencja managerskie, wystąpienia publiczne, zarządzanie

Według Wikipedii Expose jest przemówieniem programowym przedstawianym przez przewodniczącego rządu (desygnowanego na premiera) na forum parlamentu, w którym przedstawiane są najważniejsze kierunki i założenia polityki rządu. Czytaj dalej

https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2019/03/exposeszefa.jpg 1001 1500 biuro https://www.futureskills.pl/wp-content/uploads/2018/12/LOGO.png biuro2019-03-15 18:37:242022-05-24 10:32:10Expose szefa – jak to zrobić?
Strona 4 z 7«‹23456›»

Zapraszamy na facebooka!

Obserwuj nas, żeby widzieć najnowsze informacje, ciekawe merytoryczne wpisy, udostępniane materiały, nadchodzące bezpłatne szkolenia oraz naszą pracę od kulis

Odbierz bezpłatnego ebooka

ebook jak efektywnie pracować w trybie home office

Jak Pracować w Trybie Home Office

Kategorie

  • Bez kategorii (3)
  • case study (2)
  • emocje (6)
  • kompetencja managerskie (29)
  • komunikacja (18)
  • leadership (17)
  • motywacja (8)
  • obsługa klienta (4)
  • produkcyjne (4)
  • rekrutacja (1)
  • sprzedaż (8)
  • stres (7)
  • wystąpienia publiczne (7)
  • zarządzanie (17)
  • zarządzanie sobą w czasie (8)

Tagi

asertywność czas efektywność osobista emocje historie z życia wzięte kierowanie zespołem klient kompetencje lidera kompetencje społeczne komunikacja konflikt leadership lider menedżerskie merchandising motywacja nieporozumienie obsługa klienta organizacja pracy perswazja planowanie porozumienie praca zespołowa przedstawiciel handlowy przemówienia przywództwo realizowanie celów realizowanie zadań rekrutacja relacje w zespole rozmowa z pracownikiem skuteczna komunikacja sprzedaż stres sukces szacunek wartości współpraca wywieranie wpływu zadania zarzadzanie czasem zarządzanie zarządzanie sobą w czasie zasady zespół

Pomagamy złożyć wniosek o dofinansowanie KFS i BUR

Nasze szkolenia mogą zostać zrealizowane ze środków w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego KFS oraz dofinansowania BUR.

Pomagamy w uzyskaniu dofinansowania szkoleń.

Udzielimy wsparcia w wypełnieniu formalności. Pomożemy w określeniu potrzeb szkoleniowych oraz doborze szkoleń odpowiednich dla konkretnych pracowników.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
 
  • Skontaktuj się z nami!
  • Sprawdzimy możliwości Twojej firmy.
  • Pomożemy dobrać szkolenia i złożyć wniosek.
Future Skills

KONTAKT

Future Skills Spółka z o.o.

tel. + 48 531 058 864
tel. + 48 577 851 333
szkolenia@futureskills.pl

Adres biura, adres do korespondencji:

ul. Bacciarellego 4a
51-649 Wrocław

NIP: 8982290422
Numer KRS: 0001024069

MENU

  • O NAS
  • SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
  • SZKOLENIA OTWARTE
  • COACHING
  • AKADEMIE
  • REFERENCJE
  • KONTAKT

NEWSLETTER:

Zapisz się na newsletter i otrzymuj najnowsze informacje.




akredytacje

  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • REGULAMIN SZKOLEŃ
© Copyright - Future Skills 2022
Scroll to top

Aby zapewnić wysoką jakość usług nasza ta strona używa ciasteczek! Kontynuując jej przeglądanie zgadzasz się na ich użycie.

OKDowiedz się więcej

Ustawienia prywatności i ciasteczek



Ciasteczka

Ciasteczka (cookies) są to niewielkie pliki tekstowe, umożliwiające przechowywanie informacji lub uzyskanie dostępu do informacji już wcześniej zachowanej w urządzeniu końcowym Użytkownika.

Nasza strona internetowa używa ciasteczek, które wykorzystywane są do prawidłowego działania serwisu (utrzymanie sesji i cele statystyczne i analityczne). Ciasteczka nie przechowują danych osobowych.

Ciasteczka funkcjonalne

Nasz Sklep, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Są to niewielkie pliki, które są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.), m.in. w celu umożliwienia Ci korzystania z wszystkich funkcjonalności Sklepu.

Pliki cookies nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia. Ponadto w każdej chwili możesz je usunąć – korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki. Korzystając z tych opcji możesz również blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości.

Google Analytics Cookies

Google Analytics pozwala nam śledzić ruch na witrynie, zainteresowanie użytkowników oraz pozyskiwać informacje o zainteresowaniu witryną.

Jeśli nie chcesz żeby dane te były zbierane - możesz wyłączyć tą opcję

Pozostałe zewnętrzne serwisy

Używamy także zasobów innych zewnętrznych serwisów: Google Webfonts, Google Maps oraz zewnętrznych serwisów video aby dostarczać treści w jak najlepszy sposób. Jeśli chcesz możesz wyłączyć ich integrację - jednak może to znacznie ograniczyć funkcjonalność strony Zmiany będą widoczne po przeładowaniu strony

Google Webfont:

Google Map:

Vimeo i Youtube video:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Polityka prywatności
Accept settingsHide notification only

Dostosuj preferencje dotyczące zgód

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.
X